O cremă banală și ieftină, mai eficientă decât produsele de lux. Se găsește și la noi

O cremă banală și ieftină, mai eficientă decât produsele de lux. Se găsește și la noi

Crema banală și ieftină, pe care o vedem pe rafturile unor magazine, este mai eficientă decât numărul unu în topul produsele de lux. Crema a fost testată alături de cele mai luxoase produse cosmetice.

Crema banală și ieftină se comercializează și la noi

Este vorba despre o cremă de față comercializată la Lidl. Este mai bună decât produsele de lux și costă de 14 ori mai puțin și e mai eficentă.

O bună îngrijire pentru pielea uscată nu trebuie să fie costisitoare. Acest lucru a fost demonstrat de Stiftung Warentest. Dintre toate companiile, Lancôme a fost cea mai criticată.

Produsele de la magazinele de reduceri pot ține cu ușurință pasul cu produsele scumpe de marcă, este concluzia la care a ajuns Stiftung Warentest. Acesta a analizat 14 creme de zi pentru pielea uscată, inclusiv produse de la mărci cunoscute, farmacii și comercianți cu amănuntul.

Ne puteți urmări și pe Google News

Mărcile scumpe incluse în test

Printre mărcile incluse s-au numărat Weleda, Cien (Lidl), Lancôme, Florena și Alterra (Rossmann). Prețurile produselor au variat între 1,65 euro și 60 de euro. În final, doar o singură cremă a primit calificativul „foarte bine” în ceea ce privește hidratarea.

Diferitele creme de zi au fost testate timp de două săptămâni de 22 de participante cu vârste cuprinse între 20 și 70 de ani.

„Am măsurat apoi care cremă a fost cea mai bună în ceea ce privește hidratarea pielii”, explică Stiftung Warentest.

Stiftung Warentest a analizat, de asemenea, calitatea microbiologică a cremelor și a examinat dacă acestea conțin siliconul D5, o substanță critică pentru mediu.

Rezultatul surprinzător

În cele din urmă, unsprezece din cele 14 creme de zi au obținut calificative generale „bune”, inclusiv produse ieftine de farmacie. Un produs de la un discounter care costa 1,65 euro s-a clasat pe locul al treilea. Trei creme au primit doar calificativul „satisfăcător”. Iar toate acestea se numără printre cele mai scumpe patru borcane din test.

Cele mai bune produse cosmetice naturale din test au ajuns pe locul al patrulea:

-Crema de la Alterra, marca proprie a Rossmann,

-L’Óreal Paris,

-Sebamed și Weleda, a primit calificativul „bun (2,1)”.

<strong>Locul 14:</strong> Lancôme Nutrix Nourishing and Soothing Rich Cream (Satisfăcător 3,5) pentru 23,10 euro.Crema banală și ieftină, mai eficientă decât produsele de lux. Sursa foto: heute.at.

Crema Lancôme s-a clasat pe ultimul loc

La final doar tei creme au primit doar calificativul „satisfăcător” din partea testerilor. Probabil că cel mai dezamăgitor rezultat a fost obținut de marca de lux Lancôme de la L’Oréal. Crema de zi Lancôme – cu un preț de 23,10 euro – a venit pe ultimul loc.

„Costă de paisprezece ori mai mult decât crema de la Lidl, nu obține decât un rezultat satisfăcător în ceea ce privește hidratarea și este, de asemenea, ambalată într-un ambalaj înșelător”, potrivit Stiftung Warentest.

Cea mai scumpă din test, Fresh Cream Rich de la Ringana, la prețul de 60 de euro, a venit la mijlocul clasamentului.

Cremele au fost evaluate cu privire la îmbogățirea umidității, aplicare, senzația pielii și alte criterii. Iar crema din Lidl a fost câștigătoarea testului. Lancôme, una dintre cele mai scumpe, a avut performanțe dezamăgitoare, scrie heute.at.