Un nou magazin Anna Cori s-a deschis în Mall Vitan

Un nou magazin Anna Cori s-a deschis în Mall Vitan

Celebrul lanţ de magazine ANNA CORI a inaugurat o nouă unitate, vinerea trecută, în Mall Vitan. Evenimentul i-a reunit pe cei mai cunoscuți bloggeri din fashionul românesc.

Coffee meeting-ul organizat cu prilejul deschiderii noului magazin a atras un număr impresionant de iubitori de fashion, magazinul devenind neîncăpător pentru vizitatorii săi.

Prezentă la eveniment, Anca Lungu, brand ambassador ANNA CORI, s-a declarat încântată că face parte din echipa minunată care a creionat aceasta poveste de succes.

Discuţiile s-au focusat pe designul original şi rafinat al produselor, pe calitatea excepţională a acestora dar şi pe istoria de 27 de ani a Fabricii DENIS, una dintre cele mai moderne fabrici de încălţăminte şi marochinărie din estul Europei, deţinătoarea brandurilor ANNA CORI şi DENIS, fabrică în care sunt realizate toate produsele din magazin.

Bloggerii și vloggerii prezenți la deschiderea noului magazin s-au întrecut în laude la adresa brandului.

„Am aflat despre brand-ul ANNA CORI în anul 2010, atunci când i-am cumpărat surorii mele Carla o pereche de pantofi roşii, cu ocazia Crăciunului. ANNA CORI este un brand românesc, dar care face produse de calitate la care nu te aşteptai”, a declarat Alina Ceușan.  

Fabuloasele: Apreciem calitatea și designul produselor  

De la eveniment nu au lipsit nici Fabuloasele Diana Enciu și Alina Tanasă. „ANNA CORI este o surpriză plăcută pentru un brand românesc şi apreciem calitatea şi designul produselor. Am fost întotdeauna susţinătoare ale brandurilor româneşti şi ne bucurăm că am fost alături la deschiderea unui nou magazin”, au fost de părere acestea.

„O atmosferă extraordinară, plină de energie, frumoasă. ANNA CORI este un brand românesc excepţional. Mulţumesc”, a spus și Laura Giurcanu.

„Mă bucur foarte mult să văd produse fresh, moderne, fabricate chiar la noi în România”, a declarat la rândul său Laura Mușuroaea.  

„La ANNA CORI am avut plăcuta surpriză de a întâlni oameni minunaţi şi plini de energie bună. Mă bucur să descopăr un brand românesc pentru care calitatea produselor şi designul acestora primează”, a spus și Antonia Negrău.  

 „Mi-a plăcut faptul că ANNA CORI este made in Romania (Suceava). Mi-au plăcut modelele (...). Bravo! Să fie într-un ceas bun!”, a punctat Noemi Meilman.  „Este îmbucurător că un brand românesc are o asemenea anvergură pe piaţa de fashion, ajungând la peste 30 de magazine. Minunată lucrătura manuală, foarte frumoase modele, excelentă paleta de culori!”, a declarat  Irina Markovits.

Printre invitaţi, s-au numărat  scenografa Beatrice Dinu şi artist designerul Cristina Gazner Cristescu. „Sunt bucuroasă de această prezenţă pe piaţa românească. Fiecare produs are un concept deosebit, iar linia de design îmbină tot ceea ce este utilul&eleganţa”, a spus Beatrice Dinu. „Un univers plin de culoare care îmbină stiluri diferite (sport, elegant, casual) pentru gusturile tuturor. Produse de calitate şi imagine impecabilă. Felicitări cu tot dragul! Susţinem brandurile autohtone!”, a susínut Cristina Gazner Cristescu.  

 

Povestea unui brand de succes

 

 

Anna Cori este un brand al Fabricii de încălţăminte şi marochinărie DENIS.   Povestea a început  în anul 1985, când Ilie Cornea, artizanul acestei afaceri bucovinene, a realizat primele perechi de pantofi. Mica afacere de familie s-a transformat în 1994, dintr-un atelier ce producea manual doar încălţăminte pentru bărbati, într-o adevarată fabrică care poartă şi azi numele fiului cel mic al familiei – DENIS.

În 1996, Ana Cornea, soţia şi partenera de afaceri a fondatorului Fabricii DENIS, a avut  ideea înfiinţării unei secţii de încălţăminte pentru femei, iar gustul pentru frumos şi armonie al acesteia a fost ingredientul ce a condus la naşterea brandului ANNA CORI.  Încălţămintea pentru femei a revoluţionat cu adevărat Fabrica DENIS, poziţionând-o în topul producătorilor de incălţăminte din România.

Înfiinţarea unei secţii de genţi şi accesorii în1999  a dus la maturizarea brandului ANNA CORI, iar colaborarea cu designerul italian Davide Vaccari, un adevărat vizionar, a completat şi reinterpretat conceptul ANNA CORI .  Atuurile  sunt calitatea pielii utilizate (adusă din Italia), dar și a tălpii, a căptușelii și a accesoriilor, dublată de profesionalismul  echipei de creație, de priceperea celor peste 400 de angajați și de nivelul înalt de tehnologizare al fabricii.

 

 

Ne puteți urmări și pe Google News