Telekom România a anunțat că, în urma negocierilor purtate cu PRO TV, va menține în grilă canalele Pro TV începând de astăzi, 1 martie.

Acum aproximativ o săptămână, piața media din România a suferit un șoc după ce PRO TV a anunțat că există riscul să nu se mai vadă în grila de programe a Telekom România începând cu 1 martie, punând astfel presiune pe gigantul telecom.

Telekom România a explicat într-un comunicat pentru paginademedia.ro:

Telekom Romania anunță că Telekom și NextGen vor continua să difuzeze canalele Pro TV, începând cu 1 martie. În cadrul discuțiilor, Telekom Romania a explorat toate opțiunile de a păstra canalele TV în grilă.”

Vineri, 22 februarie, la ora 21:00, PRO TV a anunțat că posturile din grup ar putea să iasă din grilele Telekom România și NextGen, de la 1 martie, întrucât compania nu a ajuns la un acord privind retransmisia.

„Vă informăm că în data de 28 februarie contractele de retransmisie ale PRO TV cu Telekom Romania Communications S.A. și NextGen Communications SRL vor expira. În pofida ofertelor PRO TV, Telekom și NextGen nu au agreat un nou contract.

În acest context, este posibil ca începand cu data de 1 martie canalele PRO TV să nu mai fie disponibile abonaților din rețelele Telekom și NextGen.Toate celelalte rețele vor continua să difuzeze canalele PRO TV. PRO TV oferă în continuare canalele sale către Telekom și NextGen și depune toate eforturile astfel încât abonații acestora să poată urmări noile sezoane ale emisiunilor sale precum Românii au Talent, dar și lansările producțiilor VLAD și Cântă acum cu mine.

Pentru mai multe informații, abonații pot contacta serviciul clienți Telekom www.telekom.ro/formular-contact/, respectiv serviciul clienți NextGen www.next-gen.ro sau www.protv.ro/contact.” a fost mesajul PRO TV.

„PRO TV nu a menționat de ce s-a ajuns la această situație. A cerut Pro TV un preț mai mare? Nu mai e dispus Telekom să plătească prețul de până acum?

În mod surprinzător, postul face anunțul atât printr-o știre postată pe prima pagină stirileprotv.ro, cât și prin numeroase bannere publicitare postate pe site.”, a notat precizat paginademedia.ro.

Ulterior, Telekom România a venit cu un drept la replică: „Suntem surprinși de anunțul făcut de Pro TV. Discuțiile cu grupul media sunt în derulare și negocierile cu acesta sunt purtate în beneficiul clienților noștri, în condițiile în care Pro TV vizează o creștere semnificativă a prețului.”