Mutare importantă la nivelul conducerii postului PRO TV. Postul de pe Pache Protopopescu a anunțat recent că Bogdan Țurcanu se va alătura echipei de management începând cu data de 13 iulie 2021.
Cine este Bogdan Țurcanu
De-a lungul carierei, Bogdan Țurcanu a lucrat în companii cunoscute precum Heineken, Fashion Day, Uber și Ursus Breweries unde a dezvoltat și coordonat inițiative care au schimbat regulile pieței, acordând o atenție specială inovației și experienței consumatorului. În ultimii cinci ani, Bogdan a decis să se implice activ în comunitatea de marketing, făcând parte de juriul unor competiții extrem de cunoscute de specialiștii din domeniu, precum Effie și Internetics.
„În PRO TV, ne dorim întotdeauna să fim în ton cu trend-urile din piață și căutăm continuu oportunități de optimizare a business-ului și a structurii noastre organizaționale. Sunt foarte încântat să îi urez bun venit lui Bogdan, care se alătură echipei ca Head of Marketing. Este un adevărat profesionist cu o vastă experiență în marketing. Suntem în căutarea unor abordări fresh și inovative și sunt convins că Bogdan le va aduce în inițiativele noastre”, declară Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.
Bogdan Țurcanu este în faţa unei provocări uriaşe
După trei ani petrecuți în cadrul Ursus Breweries unde Bogdan a identificat, prioritizat și executat strategia de media și inițiativele de comunicare, el face o schimbare de carieră într-un mediu complet diferit în care își poate valorifica și mai mult experiența de business.
„Sunt încântat să mă pot alătura unei echipe care a setat constant benchmark-ul în industrie și a crescut mereu nivelul performanței. În ultimul an și jumătate s-a putut observa o schimbare în atitudinea oamenilor cu privire la timpul petrecut în fața ecranelor, provocând astfel industria de media să se reinventeze constant. Abia aștept să pot duce acest domeniu la un alt nivel, alături de echipa mea”, a spus Bogdan Țurcanu.
Grupul PRO TV, lider pe piaţa locală media şi divertisment
Grupul PRO TV, lider pe piața locală în media și divertisment, are în portofoliu șapte televiziuni (PRO TV, PRO 2, PRO X, PRO GOLD, PRO CINEMA, PRO TV Internațional și PRO TV Chișinău) și o varietate de domenii web. Principala misiune a grupului este să inspire românii prin programe TV de calitate, care informează, educă, distrează și responsabilizează telespectatorii, respectând cele mai înalte standarde etice în jurnalism.