Mario Iorgulescu, arestat?! Decizia Tribunalului București în dosarul de omor

Mario Iorgulescu, arestat?! Decizia Tribunalului București în dosarul de omor

pentru aducerea la cunoştinţă a noii calităţi procesuale, însă acesta nu s-a prezentat, invocând, prin apărătorii săi, motive de natură medicală, solicitând ca activităţile să fie efectuate tot prin procedură judiciară internaţională”, arată procurorii.

Prin ordonanţa din data de 23 ianuarie 2020 a fost apoi schimbată încadrarea juridică a faptelor reţinute în sarcina lui Mario Iorgulescu din infracţiunile de ucidere din culpă şi conducere a unui vehicul sub influenţa alcoolului sau altor substanţe, în infracţiunile de omor şi conducere a unui vehicul sub influenţa alcoolului sau altor substanţe şi a fost emis un nou ordin european de anchetă, vizând audierea acestuia, cu aducerea prealabilă la cunoştinţă atât a calităţii de inculpat, cât şi a schimbării încadrării juridice, activitate adusă la îndeplinire de autorităţile judiciare italiene la data de 12 februarie.

Unde se află, de fapt, Mario Iorgulescu. A omorât un om, dar nu are griji

Cine credea? Ultimele vești despre Mario Iorgulescu scot la suprafață o poveste…

Dosarul este deschis după ce, în septembrie 2019, Mario Iorgulescu a produs un grav accident auto, fiind sub influenţa alcoolului şi după ce a consumat cocaină.

Procurorii notează că, la data de 8 septembrie 2019, pe fondul unei crize de gelozie şi într-o stare de furie, având o alcoolemie de 1,96 g/l şi fiind sub influenţa cocainei, intenţionând să se deplaseze din satul Gulia, comuna Tărtăşeşti, spre un club din Parcul Herăstrău, Mario Iorgulescu a condus un autoturism marca Aston Martin model DBS, cu o viteză ce depăşea cu mult viteza legală de 50 km/h în localitate, şi a pătruns pe culoarea roşie a semaforului cu viteza de 145 km/h în intersecţia dintre Şos. Chitilei şi str. Teodor Neagoe.

Anchetatorii explică faptul că Mario Iorgulescu a accelerat până la 162 de km/h, în momentul în care a trecut de un alt vehicul care circula cu viteză redusă pe banda I, după care a urcat maşina cu partea stângă pe un scuar, apăsând la maximum pedala de acceleraţie la un vehicul echipat cu un motor ce dezvoltă 700 de cai putere, şi a pătruns pe contrasens, unde a intrat în coliziune frontală, la viteza de 143 km/h, cu un autoturism marca Audi, condus de un bărbat, care a decedat pe loc.

Potrivit procurorilor, din momentul în care a pătruns în intersecţie pe culoarea roşie a semaforului, Mario Iorgulescu nu a acţionat frâna, iar în momentul coliziunii pedala de acceleraţie era apăsată la maximum.

Unde se ascunde Mario Iorgulescu de legea din România? Stă la vilă, în Raiul miliardarilor

Bombă în scandalul accidentului. Mario Iorgulescu, de negăsit. Procurorii îl așteaptă în zadar…