Mai mulți influenceri au primit bani pentru a denigra campania de vaccinare. Cine a avut interesul de-a arunca în aer imunizarea

Mai multe persoane cu influență in online, din Franța, au fost momite, cu bani, pentru a contesta campania de vaccinare și serurile folosite în Uniunea Europeană.

Mai mulți influenceri din Franța au primit bani pentru a contesta campania de vaccinare, vizat fiind la mai ales serul de la Pfizer, folosit în majoritatea țărilor din Uniunea Europeană. Misiunea acestor persoane era de-a posta critici pe rețelele de socializare. La baza campaniei a stat companie care are legături cu o femeie de afaceri de la Moscova. Ce este apropiată cercurilor politice care au o atitudine pro-Kremlin, după cum informează moldova.europaliberă.

Bani primiți de influenceri pentru a denigra campania de vaccinare. În spate au stat interesele Rusiei

Iulia Serebrianskaia este persoana în cauză și are o mare experiență în organizarea campaniilor politice și a diferitelor evenimente pentru partidul de guvernământ Rusia Unită Ea a încercat să candideze, fără succes, în anul 2019, ca independentă la alegerile municipale din Moscova.

Conduce o organizație ce se numește Inițiativa rusă, care este descrisă ca fiind „o uniune internațională a vorbitorilor de limbă rusă”, care „îi ajută pe oameni să ne ducă mai departe cultura, și să ne reprezinte în mod adecvat tradițiile, realizările sociale, mai degrabă, decât să tolereze o idee distorsionată despre Patria Mamă, oriunde s-ar afla”, după cum mai afirmă sursa citată.

Vaccinul Sputnik-V a fost lăudat excesiv și fără acoperire

Este o nouă dovadă că din partea Rusiei au fost depuse eforturi pentru a contesta campania de vaccinare, țintele fiind serurile folosite în spațiul UE. Și asta pentru că de la Kremlin s-a încercat promovarea vaccinurilor produse de ruși. Adică, Sputink-V, care este suținut de Fondul suveran de investiții directe Rusia.

Acest Fond a promovat agresiv Sputnik V. Serul a fost lăudat în mode deșănțat. În acest timp, erau criticate efectele provocate de Pfizer/BioNTech, AstraZeneca, și Moderna.

Oferte pentru internauții cu influență

Site-ul de investigații francez Fact & Furious, împreună cu alte instituții de presă, între care Wall Street Journal, Associated Press și The Guardian, au relatat că un blogger influent din Franța a primit un e-mail de la o persoană ce pretindea că lucrează pentru o firmă de marketing numită Fazze, care i-a oferit bani pentru a produce video-uri critice în special la adresa vaccinului Pfizer/BioNTech, pentru YouTube, Instagram și alte platforme. Un e-mail similar a primit și un blogger influent din Germania.

Serebrianskaia a fost identificată ca o „persoană cu control semnificativ” asupra a trei entități britanice, aparent conectate, și care dau semne vizibile că sunt companii fantomă. După cum a spus Graham Barrow, expert britanic în crime financiare și moderatorul unui podcast despre spălarea banilor, sunt toate „indiciile că aceste firme nu au activitate comercială reală și există doar pentru a funcționa drept conducte pentru bunuri deseori de proveniență necunoscută.”

Jurnaliștii nu au primit niciun răspuns

Mister total, pentru că Iulia Serebrianskaia nu a răspuns la e-mailurile trimise de jurnaliștii Europei Libere prin site-ul Inițiativa Rusă, iar  firma Fazze nu a răspuns la un mesaj în care i se cerea să clarifice bugetul pentru campania împotriva vaccinurilor occidentale.