Lidl raţionalizează un produs de bază. În ce magazine sunt probleme

Lidl raţionalizează un produs de bază. În ce magazine sunt probleme Lidl România. Sursa: Dreamstime.com

Lidl începe să raţionalizeze un produs de bază, iar clienții îl găsesc din ce în ce mai greu în magazine. Chiar dacă este la mare căutare, lanţul de supermarketuri nu îl mai are în stoc.

Lidl începe să raţionalizeze un produs de bază: ouăle. Clienții pot cumpăra doar trei cutii de persoană, chiar dacă acest alimente este necesar în majoritatea rețetelor. Alte magazine din Germania vor urma face la fel. Nici în Aldi nu există mai multe stocuri.

Magazinele au postat informații că există trei cutii de ouă per client. Și lanțul de pub-uri Wetherspoon a avertizat clienții că „problemele temporare cu livrările de ouă” ar putea însemna o schimbare a meniului de mic dejun în unele pub-uri. Acest aliment este la mare căutare dimineața, dar oamenii vor fi nevoiți să trăiască fără el.

Și un client Tesco a postat pe Twitter o fotografie cu anunțul magazinului: „Din cauza verii fierbinți, în prezent avem o disponibilitate scăzută în gama noastră de ouă”. „Ne cerem scuze pentru orice inconvenient”. „În prezent, întâmpinăm probleme de aprovizionare în gama noastră de ouă proaspete”, a fost anunțul făcut de magazinul Sainsbury’s.

Ne puteți urmări și pe Google News

Sursa: arhiva EVZ

„Ouăle sunt limitate la trei cutii per client pentru a se asigura că toată lumea are suficient”, se vede un mesaj în magazinele Lidl. Andrew Opie, director pentru alimente și sustenabilitate la British Retail Consortium, care reprezintă supermarketurile din Marea Britanie, a declarat că magazinele „muncesc din greu” pentru a „minimiza impactul problemelor asupra clienților”.

De ce dispar ouăle din supermarketuri

Asociația Britanică a Producătorilor de Ouă (BFREPA) a declarat că motivul pentru care acest produs a dispărut din magazin este că fermierii nu își mai permit să cumpere hrană pentru pui.„Hrănirea găinilor este acum cu cel puțin 50% mai scumpă decât era înainte. Iar prețurile la energie au crescut vertiginos”, a spus BFREPA într-un comunicat. Cheltuielile cu combustibilul au crescut cu 30%, iar forța de muncă și ambalarea costă, de asemenea, mai mult.”

Un sondaj a arătat că peste 163 de fermieri afiliați la BFREPA și-au oprit deja producția de ouă din cauza prețurilor, dar și a gripei aviare.Un purtător de cuvânt a spus: „Înțelegem dificultățile pe care focarul de gripă aviară le provoacă fermierilor, totuși populația de găini ouătoare este de aproximativ 38 de milioane, așa că este puțin probabil să afecteze oferta generală”, potrivit BBC.