Iureș în Pache Protopopescu. Pro TV, învinsă de rivala de moarte cu mâna Loredanei

Duelul audiențelor între show-urile Masked Singer (Pro TV) și X Factor (Antena 1) a avut parte de o nouă rocadă în privința liderului de audiență.

Masked Singer nu și-a putut depăși rivala X Factor, de la Antena 1, în această săptămână, dar acest capitol diferă de la o ediție la alta. De exemplu, în urmă cu o săptămână, diferența dintre Masked Singer și X-Factor a fost însă mai mare, în favoarea Pro TV, pe publicul comercial, tânăr.

De partea cealaltă, show-ul de la Antena 1 a fost lider de audiență. Astfel, vineri seara, românii au preferat să urmărească X Factor și Antena 1, atât la nivelul întregului public din mediul urban, cât şi la nivel național.

X-Factor a fost mai lung cu o jumătate de oră iar show-ul muzical al postului Intact a recuperat din audiență după ce s-a terminat Masked Singer. A recuperat astfel încât, pe tot intervalul X-Factor (adică 20.30-23.00), Antena 1 a avut o medie peste Pro TV la nivel național și la orașe. Pe publicul comercial, Pro TV a rămas primul, nota paginademedia.ro, în urmă cu o săptămână.

Peste 1,5 milioane de telespectatori urmăreau Antena 1

În urmă cu o zi, aproximativ 1,15 milioane de oameni s-au uitat în fiecare minut, la X-Factor, pe intervalul 20:30-22:30. Pe de altă parte, Pro TV a adunat, de pe locul doi, o medie apropiată de 1,13 milioane de telespectatori, cu Masked Singer, pe același interval, potrivit sursei citate.

„Cea de-a treia ediţie a celui mai nou sezon X Factor, difuzată vineri seara, între orele 20.29-23.18, la Antena 1, a fost lider de audiență, atât la nivelul întregului public din mediul urban, cât şi la nivel național.

Astfel, la nivelul întregului public din mediul urban, X Factor a fost lider de piată, cu o audiență medie de 6.5 puncte de rating și 17.1% cotă de piață, în timp ce poziţia secundă a fost ocupată de Pro Tv, cu 4.9 puncte de rating și 12.9% cotă de piață.

Şi la nivel național, Antena 1 a condus clasamentul audienţelor, cu 6.5 puncte de rating şi 16.5% cotă de piaţă, în timp ce poziţia secundă era ocupată de Pro Tv cu 5.9 puncte de rating şi 15% cotă de piaţă. În minutul de aur, 20.51, peste 1,5 milioane de telespectatori la nivel naţional urmăreau producţia Antena 1”, au transmis reprezentanții Antena 1.

Aproximativ 1,15 milioane de oameni s-au uitat în fiecare minut, la X-Factor, pe intervalul 20:30-22:30. Pe de altă parte, Pro TV a adunat, de pe locul doi, o medie apropiată de 1,13 milioane de telespectatori, cu Masked Singer, pe același interval, potrivit cancan.ro.