În Sectorul 3, Primăria e NON-STOP. Taxe și impozite, autorizații, solicitări, totul se rezolvă online!
- Magda Spiridon
- 21 februarie 2020, 11:44
Te-ai săturat de drumuri, de cozi și de timp pierdut pentru a-ți soluționa treburile administrative? În Sectorul 3, totul se rezolvă acum online.
Fie că vrei să îți plătești taxele, fie că vrei să depui actele pentru o autorizație de construire sau să faci o programare la starea civilă, poți face asta de oriunde, folosind orice device (telefon, tabletă, laptop etc.) conectat la internet.
Primăria Sectorului 3 a implementat Proiectul „Primăria NON-STOP”, prin care a dezvoltat o serie de servicii publice online pentru eficientizarea comunicării dintre instituție și cetățeni, dar și pentru reducerea resurselor alocate (bani, timp etc.).
Atfel, locuitorii Sectorului 3 pot beneficia de următoarele servicii online:
- Plata taxelor și impozitelor locale;
- Depunerea de cereri și documentație pentru solicitarea unui loc de parcare;
- Obținerea de Certificate de Urbanism;
- Depunerea de sesizări și urmărirea traseului lor interdepartamental și al statusului în timp real;
- Aplicația intitulată „I love S3”, ce poate fi descărcată pe orice tip de telefon mobil și care permite o vizualizare a hărții sesizărilor primite de la cetățeni, precum și statusul lor de rezolvare;
- Programarea căsătoriilor pentru cetățenii cu domiciliu în Sectorul 3 – permite rezervarea fermă a unui interval de timp la o dată anume chiar și cu câteva luni înainte de momentul ceremoniei;
- Programarea pentru transcrierea certificatelor/extraselor de stare civilă;
- Eliberarea de autorizații, acorduri și avize de funcționare comercială;
- Eliberarea certificatelor de atestare fiscală;
- Înscrierea exclusiv online în creșele din Sectorul 3;
- O secțiune care permite cetățenilor o evaluare a activității instituției, care constituie un feedback necesar și util pentru obiectivele viitoare.
Tehnologia învinge birocrația!
De ce „ Primăria NON-STOP”? Pentru a face accesul mai facil și mai eficient al cetățenilor la serviciile oferite de Primăria Sectorului 3 prin intermediul instrumentelor de comunicare online, pentru scăderea termenelor de răspuns la solicitările cetățenilor și rezolvarea mai rapidă a problemelor sesizate de aceștia, pentru informarea eficientă a cetățenilor cu privire la serviciile online pe care instituția le oferă, pentru creșterea gradului de transparentizare a activității instituției, pentru eficientizarea pe termen mediu și lung a cheltuielilor bugetare prin reducerea personalului destinat lucrului direct cu publicul și transferarea comunicării cu cetățenii în sistem online, pentru o evaluare mai clară a gradului de satisfacție al cetățenilor în ceea ce privește activitatea instituției, pentru îndeplinirea obiectivelor impuse prin Strategia Națională privind Agenda Digitală pentru România, pentru că Primăria Sectorului 3 este cea mai digitalizată instituție publică din România.
Intră pe www.primarie3.ro și învinge birocrația! Sectorul 3, cei mai buni!