Editura Evenimentul si Capital

Iluzie optică memorabilă: reclamă 3D într-un ziar normal. Un designer a reușit IMPOSIBILUL în pagina de anunțuri | GALERIE FOTO

14-04/deschiderebucatarie-465x390
Autor: | | 1 Comentarii | 2833 Vizualizari


Vezi galeria foto:

Cititorii unui ziar din Columbia au avut surpriza vieţii lor când s-au uitat peste pagina cu anunţuri de mică publicitate. În mijlocul paginii alb-negru au observat forma aparent 3D a unei bucătării.

Designerul Felipe Salazar, din Bogota, a primit în februarie 2014 sarcina să conceapă o reclamă diferită pentru un centru comercial care vinde bucătării.

Spaţiul publicitar alocat acestei promoţii era într-o pagină alb-negru cu multe anunţuri banale. În loc să facă o machetă simplă sau să aleagă o fotografie cu vreo bucătărie sofisticată, designerul a ales varianta unei iluzii optice memorabile. A cerut să fie aranjate anunţurile într-un mod care produce impresia unei imagini 3D. Iluzia optică unică este produsă cu ajutorul unor linii şi unghiuri care induc în eroare ochiul şi produc senzaţia unei imagini în trei dimensiuni.

Sa NU mai faci asta, cand te spovedesti! Pacatul pe care nici nu il stiai!

Pagina 1 din 1





Stirile zilei

Alte articole din categoria: Divertisment

Alte articole din categorie

capital.ro
libertatea.ro
rtv.net
fanatik.ro
wowbiz.ro
b1.ro
cancan.ro
playtech.ro
unica.ro
dcnews.ro
stiridiaspora.ro

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

CITEŞTE ŞI