Numeroși turiști au fost șocați să descopere că, la peste o lună de la întoarcerea din vacanță, sunt nevoiți să plătească sume suplimentare pentru servicii inventate de hotelieri.
Un britanic a povestit experiența sa de la un hotel din Columbia. Deși a achitat aproximativ 240 de lire sterline pe noapte pentru cazare, a fost surprins să constate că a fost taxat suplimentar cu 470 de lire sterline pentru băuturi și servicii de spălătorie.
La ce să fii atent dacă te cazezi la hotel
Mai ciudat este faptul că bărbatul a fost nevoit să plătească suma suplimentară cu mult timp după încheierea vacanței sale. Abia după o lună a primit un e-mail care menționa o taxă de spălătorie în valoare de 100 de dolari.
„O lună mai târziu, mi-au trimis un e-mail din senin despre o taxă de spălătorie de 100 de dolari pe care nu au reușit să o contabilizeze. E-mailul este de la hotel”, a povestit bărbatul.
Povestea sa a scos la iveală și altele. O tânără din Panama a spus că a primit un e-mail în care era informată că trebuie să plătească mai mulți bani după ce vacanța i s-a terminat.
„Nu fiți surprinși dacă primiți e-mailuri suplimentare care pretind că o biată cameristă a uitat să adauge o taxă de spălătorie în anumite zile.
Și că dacă nu plătiți, camerista va fi obligată să achite suma. Mi s-a întâmplat acest lucru cu un sejur la un loc în Panama”, a scris despre hotel, pe Reddit.
Escrocheriile de acest tip, comune în America Centrală și de Sud
Craig Borowski, expert în servicii pentru clienți la TheCXLead.com, a confirmat acest aspect.
El a subliniat că, deși este comun în America Centrală și de Sud, astfel de practici înșelătoare pot apărea în orice loc, nu doar la hotel.
„Atunci când plecați de la un hotel, chiar dacă ați plătit în avans, cereți o chitanță sau o factură pentru sejurul dumneavoastră și pentru orice taxe, inclusiv băuturi sau mese, care au fost decontate din cameră.
Dacă mai târziu primiți un e-mail prin care sunteți informat despre alte taxe, nu trebuie să răspundeți și nici să acceptați să plătiți taxe suplimentare”, a spus expertul.
Potrivit acestuia, trebuie să ne urmărim îndeaproape cardul pe care l-am folosit pentru a rezerva sau a plăti la hotel, pentru a depista orice taxă frauduloasă care ar putea apărea, potrivit The Sun.