H&M, Lidl şi Subway - curând şi în România

H&M, Lidl şi Subway - curând şi în România

Aşteptate de ceva vreme, cele trei mari lanţuri de magazine îşi vor lansa primele unităţi în România în cursul acestui an. Succesul este garantat, având în vedere renumele acestora.

Mai multe lanţuri de magazine cunoscute pe plan mondial şi-au propus ca în acest an să atingă şi piaţa din România. Cel mai aşteptat comerciant de retail pare să fie lanţul suedez de magazine H&M, care, potrivit revistei "Capital", va intra în România cu nouă magazine.

Trei dintre acestea vor ajunge să fie deschise în mallurile Iulius. "Alegerea de către H&M a ansamblului urbanistic Palas Iaşi şi a mallurilor noastre din Cluj şi Timişoara dă un plus de valoare portofoliului companiei“, a declarat Iulian Dascălu, proprietarul Iulius Mall.

Un al patrulea magazin H&M va fi deschis la toamnă în centrul comercial Maritimo din Constanţa, restul de cinci unităţi urmând să fie găzduite de mallurile din Capitală (AFI Cotroceni, Plaza România, Băneasa Shopping City, Bucureşti Mall şi Unirea Shopping Center).

Comerciantul Lidl, un retailer în Plus la noi

Retailerul german Lidl a cumpărat în urmă cu aproape un an reţeaua de magazine Plus din România şi Bulgaria, iar acum se pregăteşte de construirea primelor unităţi proprii în aceste state. În România sunt aproape de finalizare, printre altele, supermarketuri Lidl în Bucureşti, Râmnicu-Vâlcea, Timişoara, Iaşi, Ploieşti, Turda, dar şi în alte peste 20 de localităţi.

Nici domeniul fast-food nu va duce lipsă de concurenţă în plus pe segmentul din România, cei de la Subway având şi ei un plan de intrare pe piaţa autohtonă. "Vor fi mişcări interesante în acest an. Cea mai sonoră marcă ce va veni în România este Subway. Licenţa este deţinută de o companie bulgară. În ciuda ofertelor primite de la oameni de afaceri români pentru a deveni master francizori, bulgarii probabil că vor intra ei înşişi pe piaţa autohtonă“, dezvăluie Constantin Anton, preşedintele Asociaţiei Române de Franciză (ARF), citat de "Capital".

Din Turcia mai sunt anunţate şi francize precum Mr. Kumpir (cartofi copţi cu topinguri), Fish and chips (restaurant cu specific pescăresc), iar din Lituania - Dou ble Coffee şi Chilli Pizza. "Nu în ultimul rând, e aş teptată intrarea pe piaţă a unor jucători mari în retail, însă numele lor nu poate fi încă divulgat“, afirmă preşedintele ARF.

"Vor fi mişcări interesante în acest an. Cea mai sonoră marcă ce va veni în România este Subway. (...) Nu în ultimul rând, este aşteptată intrarea pe piaţă a unor jucători mari în retail.", CONSTANTIN ANTON, preşedintele Asociaţiei Române de Franciză

Ne puteți urmări și pe Google News