Hagi, la un pas să dea lovitura: cum a ratat o investiție unică în România

Hagi, la un pas să dea lovitura: cum a ratat o investiție unică în România Sursa: Arhiva EVZ

Gheorghe Hagi a fost la un pas să obțină o investiție unică în România care l-ar fi putut propulsa în fața competitorului său, Gigi Becali.

Gheorghe Hagi a ratat o investiție unică în fotbalul din România. Regele Naționalei a fost la un pas de a-i convinge pe trei milionari să investească în Viitorul.

Dezvăluirile au fost făcute de unul dintre cei trei milionari, în exclusivitate pentru Capital.

Este vorba despre o investiţie unică în România care ar fi rivalizat cu cele occidentale.

Ne puteți urmări și pe Google News

Hagi ratează o investiție unică în România

Faimosul Gică Hagi ar fi putut să-i „ia fața” lui Gigi Becali dacă ar fi obținut o asemenea finanțare.

El aproape convinsese trei dintre cei mai mari oameni de afaceri din România să investească în Viitorul.

Este vorba despre Dan Şucu, şeful Mobexpert, Iulian Stanciu, patronul eMAG, şi Florin Talpeş, liderul BitDefender.

Chiar Dan Şucu este cel care a făcut toate dezvăluirile. El a vorbit la Capital despre dedesubturile acestei investiții. De asemenea, el a spus și de ce nu s-a mai concretizat „afacerea”.

Afacerea nu este abandonată total, dar nu se ştie deocamdată când s-ar putea relua acest proiect.

„A fost o perspectivă. O discuţie largă pe care am avut-o cu Iulian Stanciu de la eMAG şi Florin Talpeş de la BitDefender, dar a venit pandemia şi lucrurile sau deteriorat.

Lucrurile s-au deteriorat, s-au schimbat destul de mult din cauza pandemiei. În clipa de faţă nu mai există nimic.

Erau destul de avansate toate discuţiile. Erau la nivel înalt”, a explicat Dan Şucu.

Şeful Mobexpert a mai dezvăluit şi de ce şi-ar fi dorit să investească la Viitorul lui Hagi.

„Eram toţi trei. Era o chestiune şi de un minim patriotism economic. Eram trei firme de oarecare succes material din România care voiam să ajutăm o alta firmă românească de succes să facă un pas suplimentar.

Hagi este un simbol uşor de identificat în toată lumea. Dacă am fi putut să ajutăm, ne-ar fi plăcut ca noi o firmă românească să ajutăm o altă firmă românească. Cam aşa era gândită numai că din punctul nostru de vedere nu a ieşit în totalitate”, a explicat omul de afaceri.