Utilizatorii conturilor de Gmail au la dispoziție o nouă opțiune care le va permite să gestioeneze mult mai ușor abonamentele la newslettere. Google introduce o nouă caracteristică care simplifică organizarea inbox-ului și previne aglomerarea contului cu mesaje nedorite.
Gmail introduce o funcție nouă
Astfel, cu noua opțiune introdusă de Gmail, utilizatorii adreselor de email își vor gestiona după bunul plac abonamentele direct din aplicația mobilă. Compania Big-Tech introduce funcția „Manage Subscriptions” și pentru utilizatorii de Android. Inițial opțiunea a fost lansată în luna ianurie, iar acum Google a adaptat-o și pentru sistemele de apărare Android.
Funcția prezintă un tab intitulat „Subcriptions” unde sunt stocate toate abonamentele utilizatorilor. Clienții Google au la dispoziția dezabonarea simplă și directă, direct din adresa de mail fără a mai fi nevoit să acceseze din nou pagina de web unde a fost făcută subscripția respectivă.
Cum funcționează noua setare
Noua funcție Gmail reprezintă un avantaj pentru consumatorii de internet presați de timp. Toate abonamentele sunt puse acum laolaltă și pot fi administrate într-un singur loc. În plus, utilizatorii pot tria subscripțiile și în funcție de frecvența acestora. Cu alte cuvinte pot seta să primească 10-20-30... de newslettere pe trimestru.
Este o opțiune care permite utilizatorilor Gmail să identifice rapid site-urile care trimit prea multe mesaje și permite totodată să prioritizeze dezabonarea după bunul plac. Soluția propusă de Gmail este binevenită în contextul în care utilizatorii sunt bombardați zilnic cu zeci de poate chiar sute de informații nedorite.
Funcția introdusă pe Gmail, extrem de benefică pentru utilizatori
Google contribuie în acest mod la eficientizarea navigării pe internet. De asemenea, descurajează semnficativ practicile abuzive ale site-urilor web care folosesc excesiv newsletterele pentru a-și crește vânzările și traficul.
Prin urmare, noua funcție introdusă pe Gmail este extrem de utilă pentru toți utilizatorii. Se poate spune că este primul pas pe care compania Big-Tech îl face și împotriva email-urilor de tip spam care sosesc pe adresa de mail fără acordul utilizatorului, potrivit ziare.com.