Generaţia de Aur a făcut spectacol în meciul său de adio, sâmbătă seara, pe Arena Naţională, învingând selecţionata Legendelor Lumii, cu scorul de 3-2. Iar audiențele au fost pe măsura evenimentului.
Generaţia de Aur a rupt audiențele
Pe teren, antrenorii Anghel Iordănescu şi Jose Mourinho au trimis următorii foști mari jucători:
Generaţia de Aur: Prunea – Dan Petrescu, Răzvan Prodan, Belodedici, D. Munteanu – Sabău, Lupescu, Gheorghe Popescu, Ilie Dumitrescu – Răducioiu, Hagi.
Legendele Lumii: Dida – Maicon, Panucci, Djukic, Candela – Edmilson, Giovanni, Karagounis, Rivaldo – Stoichkov, Nuno Gomes.
Totul a fost la superlativ, iar tehnicianul Jose Mourinho a declarat, sâmbătă seară, după meciul de adio al Generaţiei de Aur, că pentru el a fost o plăcere să fie alături de oameni care au făcut istorie în fotbal.
Audiențele au fost pe măsura spectacolului
În minutele de vârf ale partidei se uitau la Pro TV aproape 2,2 milioane de români, după cum anunţă postul de televiziune. Meciul a fost cel mai urmărit program pe intervalul de difuzare.
Şi Arena Naţională a înregistrat un record, cu meciul Generaţiei de Aur a României (condusă, pe bancă, de Anghel Iordănescu): 54.967 de oameni pe stadion, cea mai mare ocupare din istoria Arenei.
Comercial: Pe publicul comercial al Pro TV, audienţa staţiei a fost de două ori mai mare decât a locului doi, ocupat de Antena 1.
Pro TV: „În rândul publicului naţional, cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 8.7 puncte de rating şi 31.7% cotă de piaţă, faţă de locul 2 care avea doar 4.6 puncte de audienţă şi 16.6% share”.
Pe acest segment, înseamnă că la Pro TV s-au uitat 560.000 de telespectatori, iar la Antena 1 (care difuza Te cunosc de undeva) erau aproape 300.000.
Urban: Primul loc şi la oraşe pentru meci. Partida de pe Pro TV s-a apropiat de un milion de telespectatori, faţă de aproape 600.000 la Antena 1.
Nașional: „De-a lungul difuzării, aproape 1.7 milioane de români au trăit emoţia revederii jucătorilor Generaţiei de Aur”, spun cei de la Pro TV.
Meciul Generaţia de Aur a eclipsat o emisiune celebră
Locul al doilea pentru „Te cunosc de undeva”, cu aproape un milion de telespectatori.
Pro TV: în minutul de aur, la ora 22:34, aproape 2.2 milioane de telespectatori erau cu ochii pe spectacolul din teren şi din tribune
Audienţa posturilor TV pe intervalul meciului de adio Generaţia de Aur (20.20-22.35), la nivel NAŢIONAL:
- Pro TV - 1.684.000 de telespectatori (9,6 rating, 27,3 share),
- Antena 1 - 990.000 (5,7 rtg, 16 share),
- Kanal D - 387.000,
- Happy Channel - 325.000
- România TV - 305.000
- Antena 3 - 180.000
Audienţa posturilor TV pe intervalul meciului de adio Generaţia de Aur (20.20-22.35), în mediul URBAN:
- Pro TV - 936.000 de telespectatori (9,5 rating, 27,5 share)
- Antena 1 - 590.000 (6 rtg, 17,4 share)
- Kanal D - 175.000
- Happy Channel - 200.000
- România TV - 150.000
- Antena 3 - 135.000
Audienţa posturilor TV pe intervalul meciului de adio (20.20-22.35), iar pe segmentul Comercial Naţional 21-54 ABCD:
- Pro TV - 562.000 de telespectatori (8,7 rtg, 31,7 share)
- Antena 1 - 295.000 (4,5 rtg, 16,6 share)
- Kanal D - 110.000
- Happy Channel - 90.00
- România TV - 28.000
- Antena 3 - 30.000, potrivit paginademedia.ro.