Fundația Comunitară Covasna continuă promovarea valorilor locale

Fundația Comunitară Covasna continuă promovarea valorilor locale

Fundaţia Comunitară Covasna a anunţat astăzi lansarea unei campanii de promovare a produselor şi firmelor locale cu scopul de a atrage atenţia cetăţenilor asupra "valorilor locale" şi de a încuraja achiziţionarea şi consumarea produselor autohtone

 Fundaţia Comunitară Covasna a precizat că, până la sfârşitul acestui an, se vor face o inventariere şi o evaluare a producătorilor şi firmelor locale de către specialişti din cadrul Universităţii Sapientia. În paralel, va începe înregistrarea produselor şi firmelor covăsnene, iar pe baza datelor adunate se vor realiza un website şi un catalog tipărit de produse şi servicii, care va fi oferit gratuit locuitorilor judeţului. Conducerea fundaţiei a făcut, în acest sens, un apel către toți producătorii şi întreprinzătorii interesaţi că fie promovaţi gratuit în catalog, , se arată într-un comunicat Agerpres. Directorul executiv al Fundaţiei, Bereczki Kinga, a declarat că ''a cumpăra produse fabricate în judeţ înseamnă a ajuta micii întreprinzători locali să supravieţuiască, dar şi să păstreze locurile de muncă ale angajaţilor şi chiar să crească numărul acestora''. Iniţiativa vine în continuarea altui proiect lansat de către Fundaţia Comunitară Covasna în anul 2011, care s-a bucurat de succes şi care a vizat introducerea unui card de fidelitate ce poate fi folosit în magazinele care comercializează preponderent produse locale. Acestea din urmă au acceptat să doneze un anumit procent din vânzările pe carduri comunitare în contul fundaţiei, iar astfel, în decurs de cinci ani s-au strâns câteva sute de mii de lei, bani care au fost folosiţi pentru finanţarea unor proiecte comunitare, cum ar fi burse pentru elevi talentaţi, finanţarea de excursii şcolare şi amenajarea de terenuri de joacă, parcuri fitness şi mese de ping-pong în spaţii publice. Anul trecut, Fundaţia Comunitară Covasna a lansat varianta Android a cardului comunitar, sub denumirea "GoForCard", care permite accesarea acestuia prin intermediul telefonului mobil. Aplicaţia a avut ca principal obiectiv "atragerea generaţiei tinere pentru utilizarea cardului" şi folosirea mai facilă a acestuia.

 

Ne puteți urmări și pe Google News