Este informația momentului! Mega-proiect construit de francezi și italieni în România

Este informația momentului! Mega-proiect construit de francezi și italieni în România

Primăria Cluj-Napoca a făcut public azi numele firmei care a câștigat licitația pentru efectuarea studiilor de fezabilitate , în vederea construiri metroului din Cluj.

Primăria Cluj-Napoca a făcut public azi numele firmei care a câștigat licitația pentru efectuarea studiilor de fezabilitate , în vederea construiri metroului din Cluj.

Astfel, asocierea SWS ENGINEERING SPA-SYSTRA-METRANS ENGINEERING SRL a câștigat contractul având ca obiect “Servicii de elaborare Studii de Pre-Fezabilitate, Fezabilitate, impact asupra mediului şi evaluarea strategică adecvată pentru obiectivul de investiţii „Tren Metropolitan Gilău – Floreşti – Cluj-Napoca – Baciu – Apahida – Jucu – Bonţida”- etapa I a sistemului de transport metropolitan rapid Cluj: Magistrala I de Metrou şi Tren Metropolitan, inclusiv legătura dintre acestea și studiile conexe viitoarelor obiective de investiții”.

Asocierea compusă  din companii din România, Italia și Franța a avut o ofertă de 30,186 milioane de lei și a obținut un punctaj de 98,94 puncte.

Ne puteți urmări și pe Google News

„Experiența similară a fost demonstrată de către ofertantul câștigător prin următoarele contracte semnificative prezentate de asociatul SYSTRA:

– Proiectare preliminară (studii tehnice de fezabilitate) pentru obiectivul “Toulouse Aerospace Express” – Linia de metrou 3 din Toulouse cu lungimea de 28 km;

– Studiu de fezabilitate pentru “Sistemul rețelei de metrou din zona metropolitană Tel-Aviv” care presupune 3 linii automate de metrou care totalizează 140 km.”, se arată în anunțul făccut de municipalitatea clujeană.

La licitație au depus oferte 5 asocieri de firme din România, Italia, Franța, Marea Britanie și Japonia. Două dintre acestea au fost declarate inacceptabile de către comisia de evaluare și totodată respinse, din cauza neîndeplinirii cerințele de calificare solicitate în documentația de atribuire.

Participanții au trebuit să ofere soluții pentru implementarea unui sistem de transport rapid metropolitan, constând din:

– transport feroviar pe infrastructura existentă-Tren Metropolitan;

– construcția unei linii de metrou pe principala axă vest-est a zonei metropolitane (Gilău – Florești sud – Mănăștur – centru – Mărăști)”, scrie Transilvaniareporter.