După susținerea etapei de contestații, rezultatele la sesiunea de Bacalaureat arată o elevă de excepție din județul Botoșani. A obținut 10 pe linie și admite că nu a avut nevoie de meditații extra-școlare. Succesul său are o condiție de bază.
Lavinia Pintilei învață la Liceul Regina Maria din Dorohoi. În urma contestației la limba și literatura română unde nota inițială fusese 9,70, după recorectare a ajuns la nota maximă în actuala sesiune de Bacalaureat.
„Sunt copleșită de emoții și în același timp de fericire, trăiesc un amalgam de emoții care este greu de explicat în cuvinte”, a afirmat Lavinia Pintilei pentru publicația locală Botoșăneanul.
Nu a avut nevoie de meditații
Chestionată câtă muncă stă, de fapt, în spatele performanței sale, eleva a răspuns astfel: „Munca mea a persistat pe tot parcursul liceului, a fost un efort constant depus pentru a ajunge la rezultatul obținut”.
Eleva din Dorohoi a precizat un amănunt important: nu a avut nevoie de meditații în afara școlii, întrucât profesorii liceului s-au implicat exemplar în pregătirea ei și a colegilor ei. „Profesorii liceului meu s-au implicat cu adevărat în pregătirea elevilor, astfel încât mi-au oferit tot suportul necesar pentru a obține nota maximă”, recunoaște Lavinia Pintilei (foto sus).
Aceasta a subliniat că nu a avut un program fix de învățare. Nu am avut niciodată un număr de ore propus, am încercat să fiu constantă astfel încât să pot parcurge toată materia fără a fi presată de timp.
Profesorii fac diferența, nu renumele liceului
Lavinia Pintilei admite că, desi performanța școlară este asociată în general cu liceele renumite, este bucuroasă că a putut demonstra contrariul.
„Nu contează unitatea de învățământ pentru a obține o notă maximă. Ce este important cu adevărat este munca pe care un elev o depune pentru a-și atinge scopul. Profesorii sunt cei care fac diferența, nu numele școlii. Sunt încântată și veșnic recunoscătoare pentru sprijinul oferit din partea acestora, ocazie cu care vreau să le mulțumesc pentru munca pe care o depun în devenirea elevilor”.
Referitor la planurile sale de viitor și tipul de educație pe care o vizează în continuare, eminenta elevă a punctat că dorește o carieră versatilă: „Sunt o fire deschisă și sociabilă, motiv pentru care îmi doresc să lucrez cu oamenii și în același timp să pot fi flexibilă în alegerea carierei pentru a putea profita de oportunitățile care se vor ivi pe viitor”.