Alte două MARI COMPANII AUTO, probleme cu EMISIILE. Poziția MAZDA în SCANDAL
Editura Evenimentul si Capital

Alte două MARI COMPANII AUTO, probleme cu EMISIILE. Poziția MAZDA în SCANDAL

Autor: | | 0 Comentarii | 1104 Vizualizari

În urma unor inspecții cerute de guvernul nipon, companiile japoneze Mazda și Suzuki au fost prinse că au mințit la testele de consum și de emisii.

Inspecțiile cerute de guvernul din Japonia s-au efectuat pentru o serie de maşini ale producătorilor, alese la întâmplare. Ulterior, s-a constatat că Mazda și Suzuki nu au ascuns intenționat aceste lucruri, deoarece nu au făcut cum trebuie testele menite să certifice emisiile şi consumul maşinilor noi. Astfel, cifrele oficiale rezultate în urma testelor erau mai mici decât cele reale.

Atât Mazda, cât și Suzuki și-au recunoscut vina. În urma acțiunii guvernului japonez, acţiunile Mazda au scăzut cu 1,8 la sută, iar cele ale Suzuki s-au depreciat cu peste 5 la sută. Aceste verificări au apărut din cauza scandalului de la Volkswagen, companie care a trucat ani la rând examenele de emisie în SUA şi Europa.

După publicarea articolului, compania Mazda ne-a trimis următoarele precizări:

„În urma solicitării Ministerului Infrastructurii, Transporturilor și Turismului (MLIT) din Japonia trimise producătorilor auto japonezi pe 9 iulie 2018, din cauza sesizării unor practici de testare frauduloase la alte companii, Mazda Motor Corporation a transmis un raport spre MLIT despre rezultatele unei investigații a testării pe bază de mostre, pentru consum și emisii, în timpul inspecției finale a autovehiculelor.

Investigația a vizat ciclurile de testare JC081 și WLTC2, iar rezultatele raportului sunt:

Nu există alterarea improprie sau falsificarea datelor de test în niciunul dintre modurile de testare.

Au fost identificate date de test care conțin erori de monitorizare a vitezei* în 72 de cazuri din 1.472 de vehicule testate conform metodologiei JC08. Compania a identificat două posibile motive pentru aceste erori. În primul rând, sistemul nu a fost programat să invalideze automat rezultatele când apare o eroare de monitorizare a vitezei. În al doilea rând, procedurile de test au lăsat determinarea erorilor de monitorizare a vitezei la latitudinea fiecărui inspector.

Toate datele de test au fost reexaminate și rezultatele arată că nu există niciun efect asupra specificațiilor de consum sau de emisii. Nu s-au identificat astfel de cazuri în procedura de testare WLTC.

Mazda a decis să ia următoarele măsuri pentru a preveni repetarea situației:

Pagina 1 din 2



Stirile zilei

Alte articole din categoria: Fapt divers

Alte articole din categorie

capital.ro
libertatea.ro
rtv.net
fanatik.ro
wowbiz.ro
b1.ro
cancan.ro
playtech.ro
unica.ro
dcnews.ro
stiridiaspora.ro

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

CITEŞTE ŞI

Articole salvate