Despărţirile vedetelor, oaze de suferinţă sau de bani

Despărţirile vedetelor, oaze de suferinţă sau de bani

Vedetele îşi calculează fi ecare mişcare. Dacă unii îşi ţin viaţa privată departe de ochii presei, alţii profi tă de orice întâmplare

Pepe şi Oana Zăvoranu, Smiley şi Laura Cosoi, Sylvia şi Andrei Ştefănescu, membru al trupei Alb-Negru au fost cuplurile ale căror despărţiri s-au petrecut în atenţia publicului. După un îndelung scandal care a "propulsat- o" pe Oana Zăvoranu pe post de client fidel al emisiunilor, Pepe a alimentat puţin povestea cu clipul piesei "O femeie cât o mie", în care personajul principal este părăsit şi lăsat cu casa goală. După o aventură a soţiei cu un model, cântăreaţa Sylvia şi Andrei au divorţat. Drept urmare, Sylvia a lansat, împreună cu DJ Rynno, piesa "Love", care i-a adus peste 20.000 de vizualizări pe You- Tube. Nici Andrei nu s-a lăsat mai prejos. Fostul soţ a scos "de la naftalină" trupa Alb- Negru şi a lansat "Spotlight". Compusă la puţin timp de la separare, aceasta i-a adus peste 300.000 de vizualizări. Dacă Smiley şi Laura Cosoi au ales calea discretă pentru despărţire, cântăreţul s-a autoproclamat "Dead Man Walking". Ca o coincidenţă, vestea a apărut odată cu anunţul că Laura Cosoi lansa emisiunea "Vis de femeie". Bianca Drăguşanu a expus presei o mare parte din relaţia ei cu Adrian Cristea. Aceasta a făcut-o lider al topului celor mai mediatizate vedete feminine, în perioada 15 iunie - 14 iulie, alcătuit de cei de la mediaTRUST. După mai multe declaraţii evazive, recent, ea a anunţat pe Facebook, "oficial", că este singură. "Încerc să fac faţă cu demnitate unei situaţii dificile, mi s-au oferit cele mai importante proiecte din cariera mea, cărora le aloc tot timpul meu", este o parte din anunţul vedetei. Printre proiecte, se numără şi apariţia în emisiunea "Serviţi, vă rog!". Cursa pentru capital de imagine "Capitalul de imagine" al vedetelor autohtone oscilează şi în funcţie de viaţa lor privată. Acesta înseamnă "puterea de influenţă a unei vedete asupra publicului, în bine sau în rău. În România, din păcate, acesta se construieşte, în mod eronat, prin numărul de apariţii la evenimente mondene, emisiuni şi alte apariţii de orice natură în presa tabloidă, doar de dragul de a-ţi păstra statutul de «vedetă»", ne-a explicat Lucian Viziru. Potrivit cântăreţului, 90% din ce se declară despre viaţa privată a vedetelor este PR. "În mod normal, o vedetă autentică nu iese în faţă decât prin munca sa, dar televiziunea nu poate exista fără vedete şi atunci când cele autentice refuză asocierea cu personaje de carton şi subiecte puerile, televiziunilor nu le rămâne altceva de făcut decât să-şi fabrice propriile «staruri», pe care le umflă în mod artificial şi le promovează până la exasperare prin orice mijloc", spune Viziru. Cele "15 minute de faimă", ca strategie Expunerea vieţii personale poate fi şi o strategie de promovare. "Oamenii care nu ştiu să facă nimic şi nu au ceva de spus apelează la genul ăsta de strategie, fiind unica modalitate de a reuşi să capete cele «15 minute de faimă». E plin showbiz-ul de «fosta iubită» ,«eleva lui», «soţia lui», «ginerele lui»,etc. Unii consideră că e bine să se vorbească despre ei, indiferent dacă e de bine sau de rău. Personal, consider că genul ăsta de strategie nu face bine decât pe termen scurt şi nu are nimic de a face cu vedeta autentică. Aşadar, da, se profită", ne-a spus Lucian Viziru. Vedeta ar trebui să fi e un exemplu de urmat pentru întreaga societate, atât la serviciu, cât şi acasă. LUCIAN VIZIRU, cântăreţ