La aproximativ două săptămâni după ce Podul Ciurel a fost dat în folosință, deja se fac lucrări pentru remedierea problemelor create de trotuare și benzile extrem de înguste.

După ce în urmă cu o săptămână au apărut imagini cu autobuzele care nu avea loc să vireze și se urcau pe trotuar, s-a decis ca trotuarul să fie demolat.

Mai exact, bretelele care au fost construite prea înguste pentru autovehiculele de mari dimensiuni. Greșeala a fost recunoscută și de către un reprezentant al constructorului, care a declarat pentru G4Media.ro că „acum se realizează banda de extindere a Șoselei Virtutii pe sensul Crângași – Lujerului din zona nodului (pe sensul celălalt este deja executată), iar breteaua în discuție se va racorda la șoseaua extinsă”.

„Mândria” Gabrielei Firea s-a transformat în coșmarul bucureștenilor

Podul Ciurel, inaugurat cu surle și trâmbițe sâmbătă de Gabriela Firea, pare că le face viața un calvar șoferilor din Capitală.

Așa cum declarase anterior actualul primar al Capitalei, se dorea ca Podul Ciurel să ajute la fluidizarea traficului din zona respectivă, însă cum socoteala din târg nu se potrivește cu cea de acasă, Podul Ciurel s-a transformat în calvarul șoferilor din București.

Potrivit unor imagini publicate pe rețele sociale, autobuzele nu au loc să vireze şi sunt nevoite să se urce pe trotuar.

„Şi celebrul clip cu autobuzul care n-are loc pe noul pod Ciurel, ctitoria Oprescu-Firea (thks autorului). Acuma, şi podul şi autobuzul aparţin dnei Firea, deci cred că-i va pune la masă ca să negocieze ca băieţii, să nu mai facă atâta, scuzaţi, panaramă …” – a scris pe Facebook Sorin Ioniță.

În ziua inaugurrii podului, Gabriela Firea anunța, într-o postare pe pagina sa de Facebook, că bucureştenii pot circula pe Ciurel, care reprezintă un pod hobanat peste Dâmboviţa, trei pasaje supraterane şi nouă bretele rutiere) şi simplifică foarte mult legătura dintre cele două artere – Şoseaua Virtuţii şi Splaiul Independenţei.

Firea adaugă că în etapa a doua a investiţiei, „pentru care sunt aprobate atât proiectul tehnic, cât şi culoarul de exproprieri”, se va construi şi drumul expres între Nod Virtuţii şi Autostrada A1.

„Începând din această dimineaţă, bucureştenii pot circula pe Ciurel (1 pod hobanat peste Dâmboviţa, 3 pasaje supraterane şi 9 bretele rutiere) care simplifică foarte mult legătura dintre cele două artere – Şoseaua Virtuţii şi Splaiul Independenţei. În etapa a doua a investiţiei, pentru care sunt aprobate atât proiectul tehnic, cât şi culoarul de exproprieri, se construieste drumul expres între Nod Virtuţii şi Autostrada A1”, a scris Gabriela Firea.

Ce spune Primăria Capitalei

Joi dimineața, reprezentanții PMB au transmis următorul comunicat:

„Cu privire la afirmațiile apărute în spațiul online, conform cărora Primăria Capitalei ar realiza lucrări suplimentare la obiectivul de investiție Pasajul Ciurel – Nod rutier Virtuții, facem următoarele

PRECIZĂRI

Lucrările care se desfășoară în prezent la bretea fac parte din proiect, nu se desfășoare intervenții suplimentare.

Astfel, în cadrul proiectului se realizează banda de extindere a Șoselei Virtuții pe sensul Crângași-Lujerului, conform planurilor pentru acest obiectiv. Breteaua B se va racorda la șoseaua extinsă.

Inițial, breteaua era racordată fără această extindere, temporar, pentru a se asigura funcționalitatea Nodului până la definitivarea lucrărilor de termoficare/canalizare”.