Primele clipuri de promovare pregătite de Dacia pentru noile modele Logan şi Sandero îşi propun să evidenţieze principalele atuuri ale maşinilor expuse la actuala ediţie a Salonului auto de la Paris: spaţiul (cunoscut), dotările (actualizate) şi preţurile (accesibile).

Filmuleţele încearcă totodată să marcheze limpede grupul-ţintă de clienţi vizat de fiecare dintre maşini: Loganul – dedicat celor cu o familie numeroasă, Sandero – oferit cuplurilor cu cel mult doi copii.

Dacia ţine să atragă atenţia, totuşi, că bancheta modelului Sandero nu-i nici pe departe atât de îngustă încât să nu poată primi, în deplin confort – se înţelege, şi una dintre jucăriile de pluş preferate ale celor mici.

Ca un bonus nesperat, ursuleţul nu riscă să fie luat sub roţi dacă se întâmplă să fie uitat pe caldarâm, graţie senzorilor de parcare cu care poate fi utilat noul hatchback Dacia.

N-ar trebui să ne mire, aşadar, că toţi protagoniştii (însufleţiţi) care apar în spoturi râd cu gurile până la urechi.

<iframe src="http://www.youtube.com/embed/pYk_fGzSRrQ" frameborder="0" height="315" width="633"></iframe> <iframe src="http://www.youtube.com/embed/MNMZnmwgB3s" frameborder="0" height="315" width="633"></iframe>

Te-ar putea interesa și: