Iubitorii designului din întreaga lume au așteptat cu nerăbdare momentul. Pantone a ales culoarea reprezentativă a anului 2024.
Institutul Pantone Color a selectat culoarea anului 2024. Nuanța reprezentativa a anului viitor definește delicatețea, fiind favorita tuturor celor care îndrăgesc lumea designului.
Culoarea anului 2024
Descrisă de Pantone ca fiind caldă și reconfortată, culoarea anului 2024 a stârnit admirația milioanelor de oameni. Intitulată „Peach Fuzz” este nuanța care trimite la piersică delicată și catifelată. Reprezentanții Institutului Pantone spun că au ales culoarea anului 2024 ca reprezentând „un spirit atotcuprinzător care îmbogățește mintea, corpul și inima. ”
De asemenea, culoarea exprimă grijă, comunitate și blândețe. Leatrice Eiseman, directorul executiv al Pantone Color Institute, a subliniat că Peach Fuzz a fost aleasă culoarea anului într-un astfel de moment dificil pentru lume, făcând trimitere la conflictele din lume, pentru a arăta nevoile de bază ale omului.
Exprimă compasiune și empatie
Reprezentanții Institutului Pantone spun că odată cu trecerea în noul an, viața capată un nou sens, iar Peach Fuzz rezonează perfect cu această transformare.
Mai mult, în contextul celor două războaie din lume, culoarea anului 2024 exprimă empatie și compasiune, spun cei de la Pantone.
„Într-o lume care adesea pune accentul pe productivitate şi pe realizări externe, este important să recunoaştem nevoia de a ne promova sinele interior şi de a găsi momente de răgaz, creativitate şi conexiune umană”, susțin reprezentanții Institutului Pantone.
Culoarea anului 2024, aleasă într-un moment deosebit
Vicepreșeintele Institului Pantone susține că nuanța exprimă și o identitate culturală comună. Laurie Pressman, a subliniat că nuanța este aleasă într-un moment deosebit. 2024 aduce cea de-a 25-a aniversare a programului Pantone Color of the Year.
Reprezentanții institutului vor ca Peach Fuzz să devină un simbol al sănătății, rezistenței și conexiunii umane. De asemenea, aceștia susțin că o simplă culoare poate purta aspirațiile comune ale oamenilor din întreaga lume.
Nuanța a fost aleasă deja de numeroși designeri pentru viitoarele colecții. De asemenea, inclusiv companii din domeniul tehnologiei aleg să folosească această nuanță.