Potrivit Centrului Infotrafic din cadrul IGPR, trenul de marfă circula dinspre Moraviţa către Reşiţa Nord.

Se acţionează pentru îndepărtarea vagoanelor din gabaritul căii ferate şi reluarea traficului feroviar.

Amintim că acesta nu este un incident izolat. Dat fiind faptul că în infrastructura CFR nu s-au mai făcu investiții de ani buni, aceste incidete se întâmplă frecvent, iar mersul cu trenul a devenit un adevărat test de curaj.

Spre exemplu, pe 20 aprile, un tren de marfă, cu 34 vagoane pline cu cocs, a deraiat la Lumina, lângă Năvodari, în timp ce la Constanța, lua foc o locomotivă electrică staționată lângă Grupa Tehnică a CFR Călători. Comisiile de investigare a CFR vor stabili cauzele în care au avut loc cele două incidente.

La începutul lunii, locomotiva unui tren de marfă a deraiat, în urma unui accident feroviar care a avut loc, ieri, la ieşirea din oraşul ialomiţean Feteşti spre Movila.

La finalul lunii martie, un tren care se îndrepta spre București a deraiat la intrarea în stația Dârste. Din fericire, incidentul nu s-a soldat cu victime.

 

Te-ar putea interesa și: