Ca turist, room-service-ul este un serviciu de neprețuit. Cu un singur apel telefonic poți să ai parte de cele mai alese bucate sau, cine știe, de cele mai nebunești dorințe.
Platforma Hotels.com a încercat să întocmească o listă cu cele mai nebunești cereri de room-service din lume. “Sondajul” a cuprins nu mai puțin de 400 de hoteluri și s-a axat numai pe cererile neobișnuite. Iar surprizele nu au întârziat să apară. Spre exemplu, un client a cerut să i se aducă în cameră două kilograme de banane. Dar asta nu e nimic. Altcineva și-a dorit pâine prăjită… arsă!
O cadă de baie să fie umplută cu apă Evian
Un alt turist a cerut, spre stupoarea personalului, o cadă de baie să fie umplută cu apă Evian, pentru că și-a dorit ca odrasla sa să se îmbăieze într-o apă… cât mai pură!
Hotelurile s-au adaptat și ele noilor cerințe și au adăugat, și ele, funcții neoboșnuite. Dacă, de exemplu, te cazezi la Milestone din Londra, poți avea parte de un trio de coarde sau un harpist solo de la Orchestra Filarmonică din Londra. Aceștia vă vor cânta dacă vă veți cazați într-unul dintre apartamente.
Linia fierbinte de caviar
Dacă optați pentru hotelul Park Lane din New York, nu trebuie decâr să apăsați tasta 5 de pe telefonul din cameră pentru a comanda de la linia fierbinte de caviar.
Iar hotelul "W" din Osaka, Japonia, a lansat un serviciu „orice/oricând”. Cu alte cuvinte, personalul este dispus să vă ofere tot ce vă doriți.
Și iubitorii de animale pot avea parte de surprize din partea room service. La Hotelul Sentinel, din Portland, vi se oferă un serviciu de animale de companie, cu îngrijitori de top și chiar cu acupunctori, în cazul în care câinele dumneavoastră este... stresat. Aceste servicii destinate patrupedelor au devenit tot mai frecvente în ultima vreme.
Ce uită turiștii în hoteluri
Același raport amintește și care sunt obiectele uitate, cel mai adesea, de clienții din hotelurile din întreaga lume. Deloc surprinzător, de cele mai multe ori acestea sunt încărcătoare de telefon. Urmează rufele murdare, adaptoarele electronice și articolele de toaletă. Dar 10% dintre hotelurile chestionate au spus că au găsit protezele oaspeților!