Ce se întâmplă cu locurile de parcare din sectorul 2? Primăria vine cu o surpriză de proporții

Sursa: arhiva EVZ

Locurile de parcare au început să dea foarte multe bătăi de cap românilor, dar anul 2022 vine cu noi surprize. Primăria Sectorului 2 a lansat o platformă online prin care șoferii își pot depune actele. Aceștia vor face toate demersurile de acasă.

După ce bucureștenii s-au plâns că sunt foarte puține locuri de parcare sau că prețul lor este mult prea mare, Primăria Sectorului 2 a lansat o platformă online pentru parcările de reședință. Aceștia vor putea să achiziționeze totul online și pot vedea unde se află pe lista de așteptare.

O altă surpriză este că șoferii nu vor mai fi nevoiți să meargă fizic să ia actele de la taxe și impozite. Nu vor mai avea nevoie de dovada că locuiesc în acel sector. Verificarea se va face automat, iar platforma este conectată la toate informațiile tale.

Platforma locurilor de parcare din Capitală

Oamenii care deja s-au înscris pentru un loc de parcare sunt trecuți pe noua platformă. Primarul a declarat că se va respecta ordinea.

„Am dat în folosință noua platformă de gestiune a parcărilor. Ca orice aplicație nouă, ea va fi o perioadă în probe. Digitalizarea acestui serviciu a avut 3 obiective clare de atins: transparență totală, simplificarea procesului și siguranța sistemului. La capitolul transparență a fost cel mai mult de muncă. A trebuit să procesăm zeci de mii de contracte și cereri vechi în noua platformă, astfel încât de aici înainte să avem trasabilitate pe tot ansamblul serviciului. Nicio cerere nu se mai pierde, iar ordinea e bătută în cuie și o puteți verifica singuri în orice moment. Procesul a fost simplificat. Depuneți cerere în câțiva pași, verificați starea cererii oricând, fără drumuri și fără bătăi de cap.

Majoritatea datelor sunt completate și verificate automat folosind interconectarea cu platforma Direcției Venituri Buget Local. Astfel se strecoară mai puține erori umane și procesul nu poate fi alterat. Siguranța sistemului e fundamentală pentru orice aplicație ce utilizează informații cu caracter personal. Nicio persoană neautorizată nu va putea umbla la date. Nimeni nu va putea să schimbe ordinea cererilor. Această platformă a fost testată în repetate rânduri, inclusiv de către cei de la STS, cărora vreau să le mulțumesc pentru asistența acordată”, a scris primarul Radu Mihaiu pe pagina de Facebook.

„Vom prelua în continuare cereri și la sediul ADP, tot prin această platformă, astfel încât toate cererile să urmeze același flux sigur și transparent. Dacă întâmpinați probleme sau dacă aveți sugestii de îmbunătățire, vă rugăm să ne scrieți la parcări@adp2.ro”, a mai scris Mihaiu pe pagina de Facebook, potrivit hotnews.ro