Cine s-ar fi gândit că Netflix înseamnă pentru clienţii săi şi un stil de viaţă sănătos, nu doar o companie al cărei venit primar se bazează pe abonamentele care includ filme, show-uri de divertisment și programe de televiziune.
Ce înseamnă, de fapt, Netflix? Este un răspuns la care nu se aştepta nimeni. Conform experţilor unei firme care se ocupă de nutriţia sportivă, vizionarea conţinutului livrat pe Netfix contribuie la arderea caloriilor.
Sursa citată aminteşte că doar așezându-ne la televizor, ardem de obicei mai puțin de 30 de calorii pe oră, ceea ce înseamnă chiar mai puține calorii pe oră decât în momentul în care dormim.
Totuşi, vizionarea unui film sau a unei emisiuni care crește nivelul de adrenalină crește semnificativ numărul caloriilor arse. Studiile arată că vizionarea unui film de groază sau a unui thriller de 90 de minute arde în medie 113 calorii.
Ce înseamnă, de fapt, Netflix?
Aproximativ la fel ca în cazul unei plimbări de 30 de minute. De asemenea, cercetătorii au mai descoperit că şi dacă e jucăm pe PC sau pe consolă, vom arde aproximativ 70 de calorii pe oră.
Chiar și o jumătate de oră de tastare în timp ce lucrăm de acasă poate arde între 41 și 61 de calorii. De asemenea, o sesiune de scurtă de somn contribuie la arderea caloriilor.
În medie, o persoană arde aproximativ 68-91 de calorii într-o oră de somn. Sărutul pasional poate arde până la 470 de calorii pe oră, accelerând ritmul cardiac și respirația.
30 de proiecte originale franţuzeşti
Lucrările casnice sunt, de asemenea, o modalitate excelentă de a exercita grupurile musculare majore. Curăţenia antrenează brațele, umerii, spatele, picioarele și inima, conform dailystar.co.uk.
Altfel, amintim că Netflix a decis la finalul lunii aprilie să îşi consolideze divizia de creaţie de la Paris şi să lanseze în 2021 aproape 30 de proiecte originale franţuzeşti. Printre acestea se numără şi un documentar despre cântăreţul Johnny Hallyday, dar şi o producţie de ficţiune despre incendiul care a devastat Catedrala Notre-Dame din Paris.
„Abonaţii noştri vor să vadă, înainte de orice, poveşti în care ei pot să se recunoască”, a explicat Anne-Gabrielle Dauba-Pantanacce, directoare de comunicare a companiei Netflix în Franţa.