Ce fel de ciocolată preferă românii, ruşii şi elveţienii şi ce factori influenţează vânzările

Ce fel de ciocolată preferă românii, ruşii şi elveţienii şi ce factori influenţează vânzările

În urma unei investiţii de peste 250.000 de euro, Heidi Chocolat SA, parte a grupului elveţian Läderach, a deschis în oraşul Pantelimon, de lângă Bucureşti un magazin în care puteţi da frâu imaginaţiei şi vă puteţi crea propria ciocolată.

Magazinul se întinde pe o suprafaţă de 169 de metri pătraţi. "Una dintre funcţiile Chocoworld este să fie un outlet store pentru fabrica Heidi, aflată aici, în Pantelimon. Vizitatorii Chocoworld pot găsi aici ciocolată la preţuri deosebite, multipack-uri cu preţ redus, sau ciocolată Silver Line (calitatea a doua, produsele rupte pe linia de ambalare, neconforme la gramaj, dar perfecte ca şi gust) cu preţuri imbatabile", se arată într-un comunicat al firmei de ciocolată. De asemenea, cei care vor trece pragul pot participa la un seminar de creaţie de ciocolată, care se poate ţine şi online, astfel că rezultatul muncii le va fi expediat acasă cât mai repede. Este primul astfel de magazin deschis în România de un producător de ciocolată. Românii se îndreaptă către ciocolata ieftină Potrivit lui Erwin Vondenhoff, directorul general Heidi Chocolat SA, românii cumpără, în principal ciocolată umplută cu diverse sortimente de cremă doarece este şi mai ieftină. "Ce ciocolată se consumă nu ţine numai de gust, este şi o problemă de bani. Românii se orientează către ciocolată cu cremă, deoarece este mai ieftină. Vesticii consumă mai puţin aceste sortimente de ciocolată", a declarat, pentru evz.ro, Vondenhoff. Potrivit acestuia, elveţienii preferă ciocolata cu lapte, iar ruşii pe cea neagră. Consumul de ciocolată a scăzut în ultimii ani din caza crizei economice în România, unde oamenii nu sunt obişnuiţi să se resfeţe foarte des cu câteo tabletă. Criza i-a facut pe români sa cheltuie mai puţini bani pe anumite categorii de produse, respectiv pe dulciuri, pâine, lapte, ciocolată sau brânză. Potrivit unui studiu realizat de compania de cercetare de piata GfK, în 2010, românii au cumpărat cu circa 17% mai puţină ciocolată decât în 2009. În 2010, piaţa românescă de ciocolată a cunoscut o scădere de 25%, ajungând la o valoare de circa 820 de milioane de lei. Citeşte pe capital.ro cum va evolua piaţa ciocolatei în acest an.