Ce faceţi dacă vi se strică un televizor nou

Ce faceţi dacă vi se strică un televizor nou

O bucureşteancă şi-a cumpărat, luna trecută, un televizor marca Watson de la Metro Berceni din Capitală şi a avut surpriza ca acesta să i se strice după doar nouă zile.

După ce a fost plimbată săptămâni la rând între service şi magazinul Metro, vânzătorii au fost de acord să-i dea un alt televizor în loc. Soluţia a fost găsită însă numai după ce reporterii EVZ au cerut oficialilor de la Metro să îşi expună punctul de vedere în acest caz.

Plimbări între service şi magazin

După defectarea aparatului, bucureşteanca spune că a sunat mai întâi la service, unde i s-a spus că trebuie să aducă televizorul la ei ca să-l trimită peste o săptămână la Braşov, pentru a se constata ce are şi să-l repare. Nemulţumită de răspuns, femeia a tot sunat şi a fost îndrumată să meargă la Metro Berceni să ceară schimbarea aparatului.

Bucureşteanca spune că la Metro a fost oprită în holul de la intrare, unde, mai întâi, a fost chemat un vânzător să stea de vorbă cu ea. După ce a auzit că femeia solicită schimbarea televizorului, acesta a dispărut. „După aproximativ o jumătate de ora, doamna de la intrare i-a anunţat din nou pe cei responsabili şi, de data aceasta, au venit doi domni. Nu s-au uitat la televizor, încercând să mă convingă că ei puteau să-l schimbe dacă acesta se defecta în 48 de ore, nu în nouă zile“, susţine femeia, care, în disperare de cauză, a cerut ajutorul nostru.

La câteva zile după ce i-am contactat pe reprezentanţii companiei Metro Cash & Carry România, problema s-a rezolvat. „Solicitarea a fost pe deplin soluţionată“, se arată într-un e-mail primit de la Adina Tîmplaru, Corporate Communication Manager la Metro Cash & Carry România. Femeia a putut schimba televizorul Watson cu unul Orion şi a plătit o diferenţă de bani. Vânzătorul poate refuza înlocuirea  Reprezentanţii organizaţiilor care se ocupă de protecţia consumatorilor spun că un cumpărător are dreptul să solicite vânzătorului repararea produsului sau înlocuirea acestuia. „Conform legii, vânzătorul are dreptul de a refuza înlocuirea dacă aceasta îi impune costuri mai mari decât repararea“, spune Mihai Titichi, şef serviciu juridic al Aso ciaţi ei pentru Protecţia Consumatorilor. Specialistul mai spune că vânzătorul poate fi sancţionat numai dacă, refuzând înlocuirea produsului, nu a luat măsura reparării produsului.

Ne puteți urmări și pe Google News