Lanțul de supermarketuri care elimină casele de marcat self-service

Lanțul de supermarketuri care elimină casele de marcat self-serviceSursa foto: Rudmer Zwerver | Dreamstime.com

Un important lanț de supermarketuri a luat decizia de a renunța la casele de marcat pe care clienții le pot utiliza singuri. Proprietarii companiei cunoscute la nivel internațional și-au motivat hotărârea.

Fără case de marcat de tip self-service. Este decizia luată de un cunoscut lanț de supermarketuri. Conducerea companiei vrea să schimbe modul în care clienții puteau face plățile pentru produsele achiziționate.

Case de marcat self-service, scoase din uz

Retailerul care vrea să își schimbe politica de plată operează pe teritoriul Angliei. Supermarketurile Booths nu vor mai avea case de marcat self-service.

După implementarea noii măsuri, doar două dintre magazinele companiei vor mai avea astfel de case de marcat. În urma schimbării, clienții nu își vor mai putea scana singuri produsele și implicit nu vor mai face plățile în absența casierilor.

Case de marcat self-service, eliminate dintr-un lanț de supermarketuri

Case de marcat self-service. Sursa foto: Dreamstime.com

Clienții au cerut schimbarea

Lanțul de supermarketuri din Anglia ar fi fost ghidată de cerințele clienților pentru a lua decizia. Compania care este recunoscută la nivel internațional este prima care anunță că vrea să elimine casele de marcat self-service. De altfel, acestea sunt utilizate în majoritatea supermarketurilor din lume. În ultima perioadă, inclusiv magazinele mai mici au abordat această variantă în relația cu clienții.

,,Credem că angajații care servesc clienții oferă o experiență mai bună și, prin urmare, am luat decizia de a elimina casele de marcat self-service din majoritatea magazinelor noastre", a transmis proprietarul lanțului de supermarketuri.

Case de marcat self-service, nesigure

Compania susține că o parte dintre clienții au semnalat că această modalitate de plată poate fi nesigură.  Conform proprietarului lanțului de supermarketuri, mulți dintre clienți tindeau să evite magazinele mari tocmai din acest motiv.

"Clienții noștri ne-au spus de-a lungul timpului că mașinile de auto-scanare pe care le avem în magazinele noastre pot fi lente, pot fi nesigure, sunt evident impersonale.", a adăugat el.

Un alt motiv pentru care compania a decis să renunțe la această modalitate de plată are legătură cu tipul de marfă comercializată. Supermarketurile Booths pun în vânzare produse la vrac, iar din acest motiv manevrarea lor poate fi dificilă pentru clienți.

Numeroși clienți nu sunt de acord cu o astfel de decizie. Inclusiv mulți cumpărători vârstnici din Anglia susțin că această modalitate de plată este extrem de utilă.