Trucul de la casele de marcat. Aproape toate supermarketurile au o serie de produse care, deși sunt disponibile pe rafturile din magazin, sunt plasate la casa de marcat pentru a atrage clienții să cumpere mai mult.
Trucul de la casele de marcat. Supermarketurile aplică o nouă strategie în ideea de a determina clienții să cumpere produse mai multe. Este vorba despre produsele înșirate la casele de marcat. Printre acestea sunt baterii, brichete, bomboane și alte obiecte de mici dimensiuni.
De ce recurg supermarketurile la acest truc? Explicația vine din partea specialiștilor. De exemplu, când ajungem la casele de marcat, vedem coșuri pline cu gumă de mestecat, bomboane sau baterii. Obiecte pe care nu le cumpărăm din magazin, dar odată ajunși la casă suntem tentați să aruncăm un ochi peste acele mărunțișuri.
Trucul de la casele de marcat. Metoda de a atrage clienții să cumpere mai mult
De aceea, retăierii pun accent pe aprovizionarea coșurilor aflate în apropierea caselor de marcat. Astfel încât, cumpărătorii să fie tentați să mai cumpere câte ceva. Mai mult, specialiștii explică fenomenul psihologic care stă la baza deciziilor noastre de a cumpăra diferite obiecte care nu ne sunt necesare.
Supermarket. Sursa foto: Pixabay
Supermarketurile știu că acestea sunt produse la care aproape nimeni nu se gândește, dar doar uitându-ne la ele, creierul nostru reacționează și ne face să ne gândim sau să ne amintim că poate ar fi o idee bună să cumpărăm baterii în caz că se termină cele de la telecomandă sau, de ce nu, să cumpărăm niște gumă de mestecat pe care să o mestecăm până ajungem acasă.
Acest truc a devenit comun în toate supermarketurile
Retailerii îl folosesc și atunci când vor să comercializeze anumite produse care sunt la reducere sau nu s-au prea vândut. Eventual epuizează stocul unui articol care urmează să fie retras şi atunci îl plasează în coşul de la casa de marcat.
Acest truc a devenit destul de comun în toate supermarketurile. Este folosit și atunci când se dorește să se vândă ceva care este în promoție sau să se termine cu stocul unui articol care urmează să fie retras. Din acest motiv, este, de asemenea, ușor de văzut uneori cum o anumită ciocolată a fost plasată într-unul dintre aceste display-uri la casele de marcat. În acest fel, clienții sunt cumva „manipulați” să cumpere și mai mult, scrie okdiario.com.