Breaking News. A murit designerul GIGANTIC adorat de milioane de români!

Un creator de modă japonez renumit în întreaga lume, unul dintre pionierii inovației în această industrie extrem de competitivă, dar și de populară, s-a stins duminică din cauza COVID -19, a anunțat purtătorul său de cuvânt.

Kenzo Takada, în vârstă de 81 de ani, mai cunoscut după numele brandului său Kenzo, a decedat duminică, la spitalul din Neuilly-sur-Seine, lângă Paris, din cauza afecţiunilor provocate de COVID -19, potrivit unui comunicat de presă, a anunţat un purtător de cuvânt.

Primul stilist japonez care s-a impus la Paris, unde şi-a construit o carieră fulminantă şi a devenit un nume de referință al modei, Kenzo Takada s-a stins din viaţă duminică, 4 octombrie 2020. Ca semnătură personală, creațiile sale se disting prin modele viu colorate și tipare neobișnuite.

Takada și-a dezvoltat rapid dragostea pentru modă în perioada când citea revistele surorilor sale și a venit la Paris prima oară în anul 1965, când avea 26 de ani. Inițial, planul său era acela de a părăsi Parisul și de a reveni în Japonia după câteva luni, însă din cauză că își promisese să nu plece de aici până nu creează ceva al lui, s-a decis să mai rămână.

Prima colecție l-a costat 200 de dolari

Cinci ani mai târziu, a avut nevoie de doar 200 de dolari pentru crearea primei sale colecții de modă. În același an, prestigioasa revistă Elle a prezentat pe copertă una dintre creațiile japonezului. În 1971, a fost distins cu premiul Fashion Editor Club din Japonia.

Și-a inaugurat primul magazin sub brandul propriu, Kenzo, în Place des Victoires, în octombrie 1976. Din acest moment cariera lui Takada a cunoscut o fulminantă ascensiune, iar spectacolele sale de modă au fost în centrul atenției mondiale începând din 1978 și 1979.

Ca o particularitate mai excentrică, designerul obișnuia să încheie prezentările de modă care îi purtau numele călare pe un elefant pe podium.

Designerul Rihannei

Takada, care a îmbrăcat vedete precum Beyonce sau Rihanna, a fost primul designer japonez care s-a remarcat în competitiva scenă pariziană. Deși anunțase că se retrage din industria modei în 1999, a mai lucrat periodic de atunci. A lansat brandul de produse de lux pentru casă K3 chiar în ianuarie anul acesta.

Sursa: Daily Mail