Bombă despre TikTok. Chinezii provoacă WhatsApp și Facebook

Bombă despre TikTok. Chinezii provoacă WhatsApp și FacebookTikTok. Sursa foto: WOKANDAPIX/ Pixabay

TikTok lansează o nouă funcție mult așteptată de utilizatorii aplicației și intră astfel în concurență directă cu aplicațiile de chat precum WhatsApp și Messenger.

Mai exact, aplicația oferă acum posibilitatea de a crea grupuri de discuții, cu capacitatea de a include până la 32 de participanți. Totul prin intermediul unei funcții interne de comunicare.

TikTok include în aplicație grupurile de discuții

Până acum, utilizatorii platformei puteau folosi funcția de chat doar pentru comunicări individuale.

Acum, există diverse modalități prin care pot fi create grupuri de discuții pe TikTok, una dintre ele fiind selectarea mai multor persoane la începutul unui chat nou.

Un grup de discuții poate fi format și atunci când se utilizează funcția Share pentru a trimite conținut simultan către mai mulți utilizatori.

Mesaje

Mesaje. Sursa foto: Dean Moriarty/ Pixabay

Minorii nu pot avea acces la noua funcționalitate

Grupurile de discuții pe TikTok nu sunt accesibile pentru utilizatorii sub 15 ani, iar adolescenții de 16 sau 17 ani pot participa într-un grup doar dacă au în lista de contacte cel puțin o persoană din acel grup.

Într-un grup de discuții pot fi adăugate doar persoane care se urmăresc reciproc, iar invitațiile de a participa la grupuri apar în secțiunea Inbox.

Având în vedere popularitatea TikTok, noile grupuri de discuții ar putea transforma platforma într-un competitor puternic pentru aplicațiile de chat consacrate, precum WhatsApp, Telegram sau Messenger, potrivit News.ro.

WhatsApp

WhatsApp. Sursa foto: Pixabay

TikTok a ajuns o platformă ce răspândește dezinformări

Platforma a început să trimită utilizatorilor alerte „push” inexacte și înșelătoare, inclusiv o informație falsă despre Taylor Swift și un avertisment de dezastru care era deja depășit de câteva săptămâni, conform Financial Times.

Notificările, care uneori includ rezumate ale postărilor utilizatorilor, apar pe ecran sub forma alertelor de tip push, asemănătoare celor de știri.

Cercetătorii afirmă că acest format, larg utilizat pentru a crește implicarea prin recomandări video personalizate, poate reduce gradul de critică al utilizatorilor față de veridicitatea informațiilor și îi poate expune la dezinformare.