Big in Japan. Robotul umanoid care uimește pe oricine. Ce știe să facă

Big in Japan. Robotul umanoid care uimește pe oricine. Ce știe să facă

Un robot uriaș, bazat pe un personaj dintr-un serial clasic de animație a fost testat în orașul japonez Yokohama

Masivul umanoid seamănă cu un robot din „Mobile Suit Gundam”, un serial de televiziune popular de la sfârșitul anilor 1970, și a putut fi văzut efectuînd o serie de mișcări, mergând, îngenunchind și gesticulând, în cadrul testului.

Ulterior, specialiștii îl vor pune la punct pentru a efectua mișcări mai fine și mai precise.

Masivul robot, a cărui construcție a început în 2014, măsoară nu mai puțin de 18 metri înălțime și are o greutate impresionantă de 24 de tone.

Ne puteți urmări și pe Google News

Mașinăria este alcătuită din peste 200 de piese, fabricate pe baza unui amestec de oțel și plastic întărit cu fibre de carbon, potrivit fabricantului.

Robotul urmează să fie expus publicului la Gundam Factory Yokohama, o nouă atracție care va permite fanilor să se familiarizeze cu acest monstru și să afle etapele în care a fost creat.

Atracția trebuia să se deschidă în octombrie 2020, dar, din cauza pandemiei cu noul coronavirus,  vizitatorii vor trebui acum să aștepte puțin mai mult.

„Această decizie a fost luată pentru a asigura sănătatea și siguranța fanilor și a angajaților noștri ca răspuns la răspândirea globală a pandemiei Covid-19”, a informat, într-un comunicat, compania care operează situl.

„Ne cerem scuze tuturor fanilor noștri care așteptau cu nerăbdare marea noastră deschidere și le cerem să dea dovadă de înțelegere”, se mai arată în comunicatul respectiv.

Echipa intenționează să deschidă fabrica „în termen de un an”, iar detaliile vor fi anunțate pe site-ul companiei. Anime-ul a luat naștere la începutul anilor 1900, când artiștii japonezi precum Oten Shimokawa au început să experimenteze prin încercări și erori pentru a crea filme scurte de animație.

Animația a început în Japonia la începutul anilor 1900, când artiști japonezi precum Oten Shimokawa au început să lucreze la crearea unor scurte filme de animație.

Dar, la acea vreme animația necesita costuri mari iar producțiile japoneze erau eclipsate de succesul americanilor de la Disney.

În timpul celui de-al doilea război mondial, genul s-a dezvoltat atunci când guvernul military japonez le-a ordonat animatorilor să creeze filme de propaganda pentru a influența masele.

Ulterior, succese comerciale precum Pokemon și Dragon Ball Z au devenit cunoscute publicului din întreaga lume.