Bătălie cruntă între televiziuni. ProTV și Antena, seară de pomină. Cifrele nu mint

Bătălie cruntă între televiziuni. ProTV și Antena, seară de pomină. Cifrele nu mint

Vineri seara, ProTV și Antena 1 au fost aproape la egalitate în ceea ce privește audiența. Cele două televiziuni au fost în top toată seara.

Pro TV și Antena 1 au fost aproape la egalitate pe intervalul în care cele două show-uri s-au luptat direct (20:30-22:30), la nivel național. În mediul urban, Antena 1 a avut un ușor avantaj, iar tinerii au Pro TV pe primul loc, scrie Paginademedia.

Pe de altă parte, lucrurile nu au mers atât de bine pentru Pro TV pe întreg intervalul X-Factor (20:30-23:00). Antena 1 a condus pe în toată țara și la orașe, în timp ce Pro TV a coborât pe trei. Între cele două a fost Kanal D, care avea un nou episod din serialul „Nemilosul Istanbul”.

Deși a fost al treilea post la nivel național și în mediul urban, Pro TV a rămas pe prima poziție pe segmentul comercial.

Cele mai urmărite emisiuni

La nivel național

Luptă strânsă în galele de aseară de la X Factor și Masked Singer. La talent show-ul Antenei 1, cu Bănică, Loredana, Delia și Ristei în juriu se uitau, în medie, 1.270.000 de telespectatori, iar pe Pro TV, care avea Masked Singer, erau 1.268.000 de privitori. Practic a fost egalitate între cele două televiziuni.

Locul trei pe podium l-a ocupat Kanal D, cu cifre bune. Serialul turcesc s-a apropiat de cele două producții ale posturilor rivale, cu o audiență de 1.209.000 de urmăritori. În top urmează România TV și Pro Cinema, care avea de la 20:30 un film din 2013 - „Maestru Tai Chi”.

La nivel Urban

La orașe există o diferență între X Factor și Masked Singer. Show-ul de pe Antena 1 a fost pe primul la audiență loc cu 709.000 de privitori, în timp ce la emisiunea cu Inna, Cotin Maticiuc, Ana Morodan și Horia Brenciu, de la Pro TV, se uitau 653.000 de urmăritori.

Podiumul este completat de Kanal D, cu 630.000 de privitori. Postul Dogan s-a apropiat și pe acest segment de rivalul Pro TV. Pe patru se află Antena 3, iar pe locul cinci România TV.

La nivel comercial

Tinerii au ales Masked Singer și Pro TV. Produ+cția prezentată de Jorge a avut, în medie, 286.000 de privitori tineri, față de 252.000 câți erau în același timp pe X Factor.

Kanal D se menține constant pe locul trei și are o audiență de 166.000 de privitori tineri. Urmează Pro Cinema și Național TV.

Ne puteți urmări și pe Google News