Autorităţile din domeniul telecomunicaţilor au cenzurat website-urile, ca parte a unei campanii îndreptate contra "practicilor proaste" de relaţii publice, campanie lansată de Biroul de Stat pentru Informaţii pe Internet, înfiinţat recent, campanie în care sunt implicate şi alte agenţii guvernamentale.
Site-urile respective implicau diverse grupuri "ilegale", care ar fi "specializate în ştergerea unor informaţii online cu influenţă negativă" sau angajarea unor alţi internauţi, pentru a răspândi ştiri şi opinii pe net. Afacerile de acest gen ar valora peste 177.000 de dolari, susţine publicaţia, neoferind alte date concrete.
Publicitate negativă
Anul trecut, firma de produse lactate Mengniu a fost acuzată că a lansat zvonuri nefondate, potrivit cărora produsele companiilor concurente ar cauza dezvoltare sexuală prematură la copii. Firma a anunţat, ulterior, că zvonurile au fost lansate de unul dintre angajaţii săi, fără ştirea conducerii companiei, şi a cerut scuze consumatorilor. 
În 2008, motorul de căutare Baidu a fost acuzat că a primit reclamă din partea unei firme de produse lactate, în schimbul eliminării de pe net a unor informaţii negative, despre un scandal privind laptele infestat. Acuzaţiile n-au fost dovedite, dar firma Baidu a fost nevoită să dea publicităţii un comunicat, în care a recunoscut că a fost contactată de câteva companii de produse lactate, dar a susţinut că a refuzat oferta lor, aceea de a filtra informaţiile de pe net, contra unor sume de bani.