Noi cifre ne arată ce televiziune a reușit să se impună prin programul difuzat în noapte de Ajun.
Ce televiziune a fost lider de audiență în noaptea de Ajun?
Așa cum se obișnuiește de Crăciun, toată lumea a stat acasă. Cei mai mulți au petrecut cu familia, chiar în fața televizorului. De aici și „discuția” serii, despre liderul de audiență din noaptea de Ajun.
ProTV a difuzat serialul Las Fierbinți, Antena 1 a difuzat Frozen, un film de animație pentru copii, în timp ce Antena 3 a difuzat un interviu făcut de Dan Negru, celebrul prezentator al României, cunoscut pentru „revelioanele cu Negru”, cu Florin Piersic și părintele Nicula.
Audiența Pro TV cu serialul Las Fierbinți a fost de câteva ori mai mare decât a desenului animat Frozen, dar surpriza nopții de Ajun a venit din partea Antena 3, care a depășit Antena 1, difuzând interviul realizat de vedeta lor (Dan Negru făcând parte din staff-ul de la A1).
Las Fierbinți, unul dintre cele mai urmărite seriale de români, a depășit Frozen de aproape trei ori la nivel național și de patru ori la orașe.
Media Antena 3: 330.000. Media Antena 1: 305.000 (și poziția a patra), scrie Paginademedia.
La nivel național
La nivelul întregii țări, aproape 2,4 milioane de români s-au uitat la episodul Las Fierbinți. De peste trei ori mai mulți decât erau pe Antena 1, la Frozen: 730.000.
De altfel, cu Frozen, Antena 1 a fost pe poziția a treia, fiind depășită și de serialul turces Prizoniera destinului, de pe Kanal D.
În top 5 au mai intrat în Ajunul Crăciunului Antena 3 și România TV.
La nivel urban
Distanța dintre Las Fierbinți și Frozen a fost și mai mare la orașe: de aproape patru ori mai mulți telespectatori s-au uitat la Pro TV. În cifre absolute: 1,1 milioane, față de 300.000 la Antena 1.