Alternativă cu potențial de risc redus pentru fumători

Alternativă cu potențial de risc redus pentru fumători

Un nou produs a fost lansat recent pe piață ca alternativă pentru fumători. Acesta încălzește tutunul – nu îl arde -, așa căp nu produce fum ci vapori.

Produsul de încălzire a tutunului destinat fumătorilor adulți, glo™, a fost lansat de curând pe piață. glo™ este un dispozitiv care încălzește - nu arde – stickuri din tutun la aproximativ 240 °C. Deoarece în cazul lui nu există ardere, așa cum se întâmplă în cazul țigărilor tradiționale, utilizarea sa are potențialul de a fi mai puțin riscantă decât fumatul.

Vaporii formați prin încălzirea stickurilor speciale din tutun generează un gust natural de tutun, dar conțin cu aproximativ 90% până la 95% mai puține substanțe nocive decât fumul de țigară. Apoi, în comparație cu fumatul tradițional, glo™ produce mai puțin miros și nu generează scrum.

Principalul avantaj al acestui dispozitv este simplitatea: un singur aparat, un singur buton, niciun dispozitiv extern de încarcare și o baterie care, încarcată complet, este suficientă pentru consumul a până la 30 de Neostiks™.

Ne puteți urmări și pe Google News

„glo™ este rezultatul unui proces de patru ani de cercetare care a implicat resurse impresionante și este cu adevărat un produs de înaltă performanță. Este simplu de utilizat datorită butonului unic, iar puterea extraordinară a bateriei face ca o singură încărcare să fie suficientă pentru utilizarea a până la 30 de Neostiks”, a declarat Richard Widmann, Area Director al British American Tobacco Southern Central Europe.

Neostiks au în trei arome diferite: „Bright Tobacco” (aromă de tutun), „Citric Mix” (aromă de citrice) și „Fresh Mix” (mentol).

 „British American Tobacco este liderul pieței de tutun din România, cu o cotă de piață de 55%, brandul Kent reprezentând circa un sfert din consumul total la nivel național. Lansarea glo™ în România, în premieră în Uniunea Europeană, completează portofoliul companiei cu un produs nou, inovator, care are potențialul de a fi semnificativ mai puțin nociv decât țigările tradiționale”, a declarat Richard Widmann.

România este prima țară din Uniunea Europeană în care British American Tobacco lansează glo™. Produsul este deja extrem de apreciat în Japonia: 1 din 10 fumători a înlocuit fumatul cu glo™ în Sendai, unul din cele mai mari orașe din Japonia, unde a fost lansat în decembrie 2016. Mai mult, 60% din creșterea de piață a categoriei a produselor care încălzesc tutunul în Japonia se datorează acestui produs, odată cu lansarea produsului pe acea piață.

Dispozitivul este disponibil în toată țara, pe www.glo.ro, și în magazinul dedicat din Băneasa Shopping City, București.