Scoateți sarea din alimentaţie: OMS recomandă să nu se depășească 5 grame pe zi. Dacă exagerezi, nu uita că reține apa și, ca rezultat, vei fi umflat.

Nu mestecați guma:  Mulți oameni mestecă guma împotriva stresului, dar aceasta este o tactică care poate avea un efect secundar urât: burta se umflă. Problema este că acest obicei prost produce gaze și balonare. Guma de mestecat fără zahăr conține, printre altele, sorbitol care favorizează fermentația intestinală.

Nu mestecați cu gura deschisă: În acest fel riscați să înghițiți cât mai mult aer cu mâncarea și burta se umflă. Mai bine să renunți la acest obicei prost.

Verificați hormonii: Printre efectele secundare ale disfuncției hormonale se numără umflarea abdominală, care, printre altele, este una dintre problemele majore de care se plâng femeile la  menopauză. Nu poți recupera profilul hormonal de la vârsta de 20 de ani, dar poți verifica dacă ești într-o gamă corectă în funcție de vârsta ta. 

Du-te la baie: Constipația cronică determină umflarea abdominală și o dietă bogată în fibre este esențială pentru a remedia problema într-un mod natural.

Eliminaţi conopida, varza, varza de Bruxelles, broccoli. Deşi sunt dintre cele mai sănătoase legume deoarece sunt bogate în vitamine şi fier, din nefericire, ele sunt și cele care umflă burta cel mai mult pentru că dau viață unor procese digestive lungi și tind să fermenteze în burtă.

Dormi suficient: Chiar și o jumătate de oră de somn după masă face ca grăsimea și excesul de grăsime să se termine direct în stomac. 

Evitați alimentele ambalate:  Alimentele procesate devin din ce în ce mai răspândite: din Statele Unite au ajuns de mult timp în Europa. Din cauza cantității mari de sare pe care o conțin, balonează. Sarea este ascunsă pretutindeni: în supe, conserve de carne, în sosuri, dar și în cârnați…

Gândește-te la ce bei: Dacă doriți un stomac plat, trebuie să acordați atenție laptelui și băuturilor carbogazoase. Bea un pahar de lapte înainte de a merge la culcare. Nu este o idee bună având în vedere că multe persoane îl digeră greu. Limitarea acestor băuturi poate ajuta la deflație și nu lasă talia să crească.

Bea apă: Există o băutură care este garantată, nu umflă burta: apă naturală. Apa de băut vă ajută să rămâneți hidratat și să eliminați excesul de lichide. În plus, apa de băut dă senzația de plin și reduce pofta de mâncare.

Pune un castron de fructe pe masă: Fructe cum ar fi cireșe, mere, portocale, banane… care ajută la reducerea inflamației burții. 

Dă-ți aromă vieții: Fenicul, menta, ghimbirul au toate efecte calmante asupra stomacului deoarece ele îmbunătăţesc enzimele digestive prin accelerarea digestiei. Și digestia înseamnă un pas rapid spre un stomac plat. 

Opriți dispozitivele electronice: Telefonul, tableta și televiziunea ar putea afecta negativ talia. Bineînțeles, dacă stați pe scaun, nu vă mișcați și nu ardeți calorii. În plus, lumina albastră a ecranelor  poate perturba ritmurile circadiene, după cum știm, și poate reduce timpul pentru somn. Ambele comportamente sunt legate de niveluri mai mari de grăsime chiar pe talie.

Purtarea lenjeriei modelatoare: Uneori, dacă doriți să vă aplatizați stomacul pentru o seară cu adevărat specială, nu este nimic în neregulă cu purtarea unei burtiere. Ele există atât pentru bărbați, cât și pentru femei.

Mănâncă fibre: Mâncărurile bogate în fibre pot face cu adevărat minuni asupra aplatizării abdomenului. Fructele, legumele, cerealele integrale, în special cele cu fibre solubile, reduc grăsimea abdominală. În plus, aceste alimente vă fac să mâncați mai repede și, prin urmare, mâncați mai puțin.

Nu mai fuma:Persoanele care fumează au o concentrație mai mare de grăsime abdominală.

Limitați berea:  Nu există nici o dovadă că berea provoacă balonare abdominală. Fără îndoială băutura are o sursă destul de mare  de calorii, care merge direct în talie. În plus, alcoolul poate duce la creșterea excesivă a bacteriilor din stomac, cauzând gaze. Pe scurt, berea nu este exilată, dar limitarea acesteia este o idee bună, potrivit corriere.

 

Te-ar putea interesa și: