A fost măsurată audiența Euronews. Cifrele obținute de postul de televiziune finanțat de Universitatea Politehnică sunt sub așteptări

A fost măsurată audiența Euronews. Cifrele obținute de postul de televiziune finanțat de Universitatea Politehnică sunt sub așteptări

Euronews România a intrat pe lista televiziunilor monitorizate de Kantar Media. Postul de televiziune finanțat de Universitatea Politehnică a obținut o audiență sub aștepările patronilor.

Euronews a avut o audiență medie în luna noiembrie de 2.000 de telespectatori pe minut, toată ziua, la nivel național (0,05% rating). Acest lucru a făcut ca postul de televiziune finanțat de Universitatea Politehnică să intre pe lista canalelor care nu se află printre preferințele românilor alături de Aleph News și TVR Info. În plus, audiența Euronesw a fost sub cea obținută de TVR 1 prin televizarea meciurilor de la Campionatul Mondial de fotbal. Turneul final din Qatar aproape a triplat audiența medie a televiziunii publice luna trecută. Postul televiziunii publice a reușit să urce de la o medie de 43.000 de telespectatori în luna octombrie la o medie de 119.000 de persoane în luna noimebrie pe minut.

Creșterea audienței TVR 1 era previzibilă. Postul de televiziune a urcat de pe locul 15 până pe locul șase. Cu toate acestea, televiziunea română nu a putut să depășească posturile de televiziune care se află în top lună de lună. Pro TV a avut o audiență de 615.000 telespectatori pe minut (toată ziua) în luna noimebrie. În ceea ce privește Antena 1, postul de televiziune a obținut o audiență de 485.000 de telespectatori pe minut (toată ziua). Topul este completat de Kanal D – 389.000. Celelalte două posturi care se află în fața TVR 1 au fost România TV – 239.000 și Antena 3 CNN – 164.000.

Audiența Euronews a fost măsurată pentru prima dată

Sondajul din luna noiembrie marchează o premieră. Televiziunea de știri Euronews România a intrat în măsurătorile Kantar Media. Postul a fost lansat pe piața locală la sfârșitul lunii mai. Faptul că Euronews a intrat în măsurătorile Kantar arată că televiziunea este interesată să vândă publicitate pe baza punctelor de audiență livrate clienților pentru reclamele difuzate.

Audiența medie obținută de Euronews România a fost de 2.000 de telespectatori pe minut (toată ziua) la nivel național (0,05% rating). Audiența noului post de televiziune ar fi echivalentul numărului locatarilor unui bloc mai mare din cartierul Titan. În urma acestui lucru, postul de televiziune ocupă locul 75 din cele 83 de televiziuni monitorizate.

La nivel urban, ratingul mediu al televiziunii de știri a fost de 1.000 de persoane pe minut (toată ziua). Este clar că audiența postului de televiziune Euronews România este departe de așteptările pe care finanțatorii le-au avut atunci când au obținut licența CNA. În urma acestor lucruri, Euronews România se alătură televiziunilor de știri de cartier: Aleph News, controlată de Adrian Sârbu, și TVR Info, deținută de Televiziunea Română, informează Libertatea.

Ne puteți urmări și pe Google News