Harry și Meghan, în mare foame de bani. Ce vor face pentru Netflix
- Emma Cristescu
- 12 aprilie 2024, 12:21
Prințul Harry și Meghan Markle vor fi producătorii executivi a două noi seriale de nonficţiune pe Netflix, axate pe lifestyle şi pe polo. Unul dintre ele va explora „bucuriile gătitului, grădinăritului, divertismentului şi prieteniei”, în timp ce altul va oferi "acces fără precedent la lumea polo/ului profesionist" şi la US Open Polo Championship din Florida.
Prințul Harry și Meghan produc noi seriale pe Netflix
Serialele vor fi realizate de compania Archewell Productions a lui Harry şi Meghan. Ambele seriale se află în primele etape de producţie, titlurile şi datele de lansare urmând să fie anunţate în lunile următoare. „Cunoscut în primul rând pentru estetica şi scena sa socială, serialul va fi despre curajul şi pasiunea acestui sport, surprinzând jucătorii şi tot ceea ce este necesar pentru a concura la cel mai înalt nivel”, a declarat Netflix despre producţia de polo.
Au lansat și „Heart of Invictus”
Harry și Meghan au lansat anterior trei documentare cu Netflix, ca parte a unui contract de mai multe milioane de lire sterline cu platforma de streaming. „Heart of Invictus”, difuzat în august, a urmărit un grup de membri ai serviciului în drumul lor spre Jocurile Invictus, competiţia sportivă de tip paralimpic înfiinţată de Harry în 2014 pentru militarii şi veteranii răniţi şi bolnavi.
Prințul Harry și Meghan, acuzații la adresa Familiei Regale
Netflix a lansat și seria documentară „Live to Lead” şi documentarul în şase părţi „Harry & Meghan” în decembrie 2022. Aceste două producții n-au fost pe placul Familiei Regale, dar au fost urmărite de abonații din toată lumea.
În documentarul „Harry & Meghan”, ducele şi ducesa au vorbit despre viaţa lor din cadrul familiei regale, acuzând Palatul Kensington că a minţit pentru a-l proteja pe William. Ei au făcut mai multe declarații controversate în această producție.
Archewell Productions, înfiinţată de cuplu în 2020, este „dedicată iluminării unor naraţiuni diverse şi provocatoare care subliniază umanitatea noastră comună şi celebrează comunitatea”, potrivit site-ului companiei, potrivit News.