Cât a ajuns să coste un cappuccino la Veneția. Noile prețuri îi revoltă pe clienți
- Ionel Sclavone
- 4 iunie 2020, 03:30
Un suc și un cappuccino au ajuns să coste aproximativ 21 de euro la cafenele din zona centrală a Veneției, mai precis din Piazza San Marco. Prețurile sunt considerate enorme și îi revoltă pe clienți.
În așteptarea turiștilor, odată cu adoptarea primelor măsuri de relaxare, cafenelele din centrul Veneției au mărit foarte mult prețurile.
Astfel, la cafeneaua istorică din apropiere Al Todaro, care are vedere spre debarcaderul San Marco, un cappuccino costă 7 euro, iar un suc 9 euro. În restaurantul Giardini Reali, prețul cafelei este de 1 euro și jumătate la ghișeu, dar se ridică la 6 dacă este servită la masă, cappuccino urcă de la 3 la 9, iar sucul de la 5 la 12 euro. Problema este că, din cauza interzicerii adunărilor publice, clienții nu pot consuma în picioare, la tejghea, și trebuie să se așeze la masa.
Noile prețuri îi nemulțumesc, însă, pe localnici, care susțin că au ajuns să fie chiar de trei ori mai mari, iar acest lucru nu este normal.
Noile prețuri stârnesc revolta clienților
Un astfel de caz, a unui bărbat care a plătit 21 de euro pe un suc și pe un cappuccino, a fost prezentat de publicația Corriere della Sera. Acesta, care lucrează în apropiere de Piazza San Marco, s-a revoltat după ce a fost obligat să plătească 21 de euro, consumația la masă, pentru un cappuccino și un suc, la o cafenea din zonă, Illy Caffè în Giardini Reali, potrivit gazetaromaneasca.ro.
Din cauza măsurilor destinate să împiedice răspândirea noului coronavirus, clientul nu a putut să consume comanda în picioare, la tejghea, și a fost obligat să se așeze la una din mese, iar acest lucru a însemnat un cost suplimentar. Bărbatul a ținut să-și facă poziția cunoscută în public și a trimis nota de plată publicației Corrierre della Sera, care a prezentat cazul.
„Dacă acestea sunt prețurile, acolo vor merge doar turiștii”, a explicat acesta. În urma scandalului reprezentanții cafenelei și-au cerut scuze, spunând că la mijloc este o neînțelegere.
„Ne pare rău pentru cele întâmplate, astfel de episoade nu trebuie să se întâmple. Poate a existat un moment de stres la ghișeu, iar operatorii nu au furnizat toate informațiile pe care ar fi trebuit să le ofere. Pentru interzicerea aglomerației, nu putem servi mai mult decât un anumit număr de clienți la ghișeu în același timp.
Prețurile noastre sunt listate pe meniuri și sunt aliniate cu cele ale localurilor vecine din zonă. Înțelegem că pentru venețieni acestea sunt cifre nesustenabile și din acest motiv am activat un acord cu gondolierii pentru prânz și pregătim un altul cu prețuri reduse”, s-a scuzat Alessandra de Gaetano, directorul comercial al Illy Caffè, conform gazetaromaneasca.com.