Fiica presedintelui, „ingropata” in pietre Swarovsky pentru o noua prezentare.
Mezina presedintelui, de cativa ani „papusa preferata” a creatorilor de moda, a companiilor dornice de promovare si a revistelor mondene, ar putea deveni imaginea casei portugheze Peter Murray, care a inaugurat ieri primul magazin in Romania, la Cluj-Napoca.
Elena Basescu a fost oaspetele de onoare la receptia pentru lansarea marcii, desfasurata ieri, la Cluj, si vedeta prezentarii de moda organizate cu aceasta ocazie. Rochia pe care fiica presedintelui a purtat-o pe podium, cea mai extravaganta si mai scumpa din colectia prezentata la Cluj, cantareste trei kilograme.
„Este o rochie tipic feminina si sexy, LBD - little back dress (rochita neagra), pe care am numit-o rochia Brigitte Bardot”, a spus ieri Paulo Pinto, stilistul casei Peter Murray, aflat pentru prima data in Romania, pentru lansarea magazinului de la Cluj. Rochia purtata de Elena Basescu a fost creata la sugestia companiei Swarovsky, care a propus mai multor creatori sa conceapa cate o rochie dedicata unei dive. „Este o rochie foarte grea, de circa trei kilograme, din care materialul textil cantareste circa 300 de grame, iar restul, cristalele Swarovsky care sunt aplicate pe ea”, a explicat Paulo Pinto.
Rochia purtata de Elena Basescu la Cluj a fost prezentata pentru prima data in iulie, la Madrid, apoi in septembrie, la Paris. „Nu am ales-o eu pe Elena Basescu, partenerii din Romania si agentia au ales-o. Eu nu am avut inca placerea sa o cunosc personal, dar stiu cine este. Nu stiu daca e draguta, insa cred cu tarie ca alegerea unei persoane atat de importante din aceasta tara pentru lansare ne ajuta si inseamna si ca marca noastra reprezinta ceva pentru Romania si pentru ea”, a explicat Paulo Pinto.
„Nu a fost greu sa o convingem pe Elena Basescu sa fie „piesa de rezistenta” a prezentarii, pentru ca ea cunoaste acest brand”, a spus Ioana Caragui, director Peter Murray Romania. Acesta a lasat sa se inteleaga faptul ca intentioneaza sa incheie un contract prin care Elena Basescu sa devina imaginea Peter Murray in Romania.
O imagine „in voga”
De-a lungul timpului, Elena Basescu si-a asociat imaginea cu diverse marci, de la linii vestimentare sau produse cosmetice pentru par pana la accesorii ori saloane de coafura. Pana acum, fiica presedintelui a fost imaginea firmelor Guess si Ziggo si, mai nou, a firmei BeltArt, care produce jeansi si accesorii. Contractul semnat cu BeltArt nu o obliga insa pe Elena Basescu sa poarte exclusiv produsele pe care le promoveaza. La randul lor, si hair stilistii au pus ochii pe podoaba capilara a Elenei, astfel ca aceasta a acceptat propunerea de a deveni „ambasadoarea” gamei de sampoane Gliss si a fost vedeta show-ului de Haute Coiffure al lui Cristi Pascu.
Printre creatorii de moda care au dorit-o si au avut-o pe podium in prezentarile lor pe fata cea mica a presedintelui se numara Razvan Ciobanu, Adrian Oianu si Anca Maxim, de la casa de moda Maximum Chic, pentru care Elena a imbracat candva rochia de mireasa.
Una dintre cele mai reusite prezentari ale Elenei, mentionata si de presa internationala, a fost evenimentul „Moda si muzica sub stele”, organizat vara trecuta, de Ambasada Italiei la Bucuresti. Mezina Basescu a imbracat o rochie de seara in valoare de 10.000 de euro, semnata de celebrul creator italian Gai Matiolo.