Logan Pick-Up un pic mai bine

Logan Pick-Up un pic mai bine

Salonul Internaţional de Automobile Bucureşti, care se închide duminică, a prilejuit lansarea în premieră mondială a modelului Logan Pick-Up

După Logan Van (lansat la începutul anului), Pick- Up este al doilea vehicul comercial uşor din familia Dacia. Utilitara Logan vine într-un moment propice, având în vedere că piaţa vehiculelor pick-up este invadată de „giganţi“, unde domină modele precum Nissan Navara.

„Pentru că am simţit acest gol pe piaţa şi pentru că cererea este mare, noi am venit cu Logan Pick-Up în întâmpinarea micilor comercianţi, care au nevoie de un autoturism practic, dar şi ieftin“, ne-a declarat Constantin Stroe, vicepreşedintele companiei Dacia. „Pick-Up este în primul rând imbatabil ca preţ. Destinatarii acestei utilitare nu au nevoie de camioane mari, în care ar trebui să investească sume foarte mari. De asemenea, mizăm pe compartimentarea avanatajoasă pentru utilizator şi pe faptul că autoturismul poate fi carosat. Asta duce la creşterea utilităţii, la modelarea maşinii în funcţie de necesităţile şoferului“, a adăugat Stroe.

Ancorare fără scăpare Pick-Up - al patrulea model din gama Logan - are o sarcină utilă de 800 de kilograme şi o platformă de încărcare de 1,8 metri. Acestora li se adaugă un spaţiu de depozitare, situat în spatele scaunelor, cu un volum de 300 de litri.

Oblonul de închidere al benei poate suporta, rabatat fiind, o încărcătură de până la 400 kg, valoare caracteristică pick-up-urilor de clasă mare. Când oblonul din spate este coborât, pragul de încărcare nu depăşeşte 64 de cm. Bena dispune de 16 puncte de ancorare, care permit fixarea precisă a încărcăturii. Două cârlige de agăţare sunt disponibile pe cadrul de protecţie al geamului din spate, iar ornamentul de pe conturul superior al benei oferă şi el 4 puncte de fixare pe fiecare latură.

Asemeni celorlalte modele Logan, şi Pick-Up este construit pe o platformă deviată din cea utilizată de alianţa Renault-Nissan. Puntea faţă este „împrumutată“ din cea a modelului Clio II, de tip pseudo Mac Pherson, cu braţ triunghiular.

Motoare de împrumut

Ca echipare suplimentară, cumpă- rătorii pot beneficia de sistemul ABS Bosch 8.0, cu repartitor electronic de frânare EBV, disponibil şi pe modelul Megane II.

Siguranţa pasivă este asigurată - contra unui cost suplimentar - de airbaguri frontale, pentru şofer şi pasagerul din dreapta.

Logan Pick-Up oferă două variante de motorizare - un diesel 1.5 dCi şi un motor pe benzină de 1.6 litri. În cazul variantei pe motorină, şoferii pot opta între două niveluri de putere: 70 sau 85 CP. Motorul pe benzină dezvoltă o putere maximă de 64 Kw - 90 de cai-putere - la 5.500 rotaţii pe minut. Toate aceste motorizări provin din gama Renault.

Ne puteți urmări și pe Google News