Facturile telefonice fictive au fost şterse peste noapte

Facturile telefonice fictive au fost şterse peste noapte

În urma articolului "Convorbiri fictive pe telefoane RDS", publicat ieri în EVZ, au fost rezolvate cazurile a două cliente ale RCS&RDS, cărora li s-a cerut să plătească pentru convorbiri cu telefoane mobile pe care nu le folosiseră.

„Ieri, cei de la RDS m-au anunţat că totul a fost soluţionat şi că nu mai trebuie să plătesc factura de 2.200 de lei. Mi-au dat drumul şi la telefonul fix“, ne-a povestit Veronica.

Şi cazul Loredanei, care avea de plătit 900 de lei, deşi nu vorbise, a fost rezolvat. „Mi s-a dat drumul la telefonul fix, am putut plăti internetul şi şi-au cerut şi scuze, ceea ce apreciez. Toate acestea nu cred că îşi găseau o rezolvare rapidă fără ajutorul «Evenimentului zilei»“, crede femeia.

Compania RCS&RDS ne-a transmis un comunicat în care regretă „cele două cazuri izolate menţionate“ apărute în urma „unor erori de operare a datelor în sistem“.

„La momentul apariţiei articolului, celor două cliente li s-au stornat facturile emise în mod eronat, iar clientele ne-au confirmat că problema s-a rezolvat şi că sunt mulţumite cu soluţia oferită“, ne-a spus Ovidiu Ghiman, directorul comercial al firmei RCS&RDS.

Ne puteți urmări și pe Google News