"Pet-ştele şi me-doza", campanie eco câştigătoare la Londra
- Adam Popescu
- 13 noiembrie 2008, 21:30
Campania "Să păstrăm apele curate!" a Direcţiei Apelor câştigat, ieri, premiul la categoria Best Green International Campaign, în cadrul Festivalului Green Awards, organizat la Londra.
Afişele care au mizat pe jocuri de cuvinte ingenioase, promovând ciorba de “pet-şte” şi “me-dozele” a luat laurii în faţa specialiştilor de PR de mediu, în advertising, ecologişti din întreaga lume.
Această campanie socială a reunite la nivel naţional 1000 elevi, 500 studenţi, 200 autorităţi locale, 300 jurnalişti, 1000 voluntari ai ONG-urilor, 4000 angajaţi ANAR. “ Reuşita acestei campanii, obligă pe fiecare dintre noi, cei care dorim să păstrăm mediul curat, să fim mai responsabili, conştienţi fiind că poluarea apelor şi a mediului în general, ne va compromite viitorul. De aceea, acest premiu este, înainte de toate, un angajament individual şi colectiv, pentru a avea o apă curată, într-un mediu fără poluare” a precizat Titu Bojin, director la Direcţia Apelor Banat.
Secţiunea Best Green International Campaign se adresează campaniilor de responsabilitate socială, care urmăresc conservarea şi protecţia mediului, şi care s-au desfăşurat în ţări a căror limbă oficială este alta decât limba engleză.
Juriul, compus din 19 personalităţi, din domeniul advertisingului, marketingului de televiziune, PR-ului, Commission for Architecture and the Built Environment (CABE) a guvernului Marii Britanii, directori de publicaţii, a fost prezidat de baronesa Peta Buscombe, director executiv la Advertising Association. Acesta a votat pentru campania “Să păstrăm apele curate!”, punctând claritatea ideilor, creativitatea şi noutatea conceptelor de "pet-şte" şi "me-doză".