Revista "The Rolling Stone" trece printr-o perioadă de criză

Revista "The Rolling Stone" trece printr-o perioadă de criză

Revista americană devenită un simbol al culturii pop din SUA va trece din octombrie la un format mai mic, în încercarea de a compensa vânzările scăzute

"The Rolling Stones" s-a vândut în format supradimensionat timp de 30 de ani şi s-a poziţionat pe piaţa ca cea mai tare revistă de muzică din lume. Totuşi, în ultima perioadă, vânzările la stand au scăzut la 115.644 de exemplare în primul semestru al anului, faţă de 119.735 exemplare în perioada similară a anului precedent.

Schimbarea formatului urmăreşte creşterea vânzării de publicitate. Totodată, paginile nu vor mai fi capsate, ci lipite, iar astfel va fi mai uşoară includerea materialelor publicitare în revistă. Editorii vor putea include până la 20 de pagini în plus de conţinut editorial sau publicitarr.

"The Rolling Stone", lansată în 1967 în San Francisco, este dedicată muzicii şi culturii pop. Pe coperta revistei au apărut, de-a lungul timpului, vedete precum John Lennon, Britney Spears, Snoop Dogg, Pink Floyd sau Jimi Hendrix. Oficialii companiei Wenner Media, editorul revistei, au declarat că tirajul revistei a ajuns la 1,5 milioane de exemplare, ceea ce reprezintă un maxim istoric.

 

 

Ne puteți urmări și pe Google News