„Lazy Town“, serialul care a cucerit lumea învăţându-i pe copii cum să ducă o viaţă sănătoasă, vine şi în România, din 19 mai, pe postul Jetix. Producţia se difuzează în peste 100 de ţări şi a produs adevărate fenomene sociale..
Show-ul muzical „Lazy Town“, care combină acţiunea live cu desenele animate generate de computer, va fi difuzat şi în România, zilnic, pe postul Jetix, din 19 mai. Serialul de 24 de episoade se vinde cel mai repede în acest moment, difuzându-se în peste 100 de ţări, pe posturi precum BBC, CBBC şi CBeeBies din Marea Britanie.
800.000 de dolari episodul! Programul s-a bucurat de succes în rândul copiilor cu vârste cuprinse între 3 şi 7 ani, contribuind la promovarea unui stil de viaţă sănătos printr-un mix distractiv de muzică, comedie şi o poveste captivantă. Efectele pozitive nu au întârziat să apară: vânzările pentru fructe şi legume au crescut cu 12,5% în SUA, iar copiii au început să facă mai mult sport. Cei mici au fost captivaţi de povestea lui Stephanie, o fetiţă din lumea reală, care ajunge printr-o întâmplare în „Lazy Town“.
Acolo întâlneşte un grup ciudat de copii şi adulţi, caracterizat printr-o lene nemaivăzută. Stephanie învaţă, alături de celelalte personaje, să ia deciziile corecte pentru o alimentaţ ie sănătoasă, cu ajutorul personajului pozitiv, Sportacus, şi să se ferească de răufăcătorul Robbie Rotten. „Lazy Town“ a fost una dintre cele mai urmărite cinci producţii în majoritatea ţărilor unde a fost difuzată, dar şi cea mai costisitoare: fiecare episod a costat 800.000 de dolari, în condiţiile în care media este de 200.000. Show premiat Creatorul serialului, atletul islandez de talie internaţională Magnus Scheving, este directorul şi cofondatorul companiei Lazy Town Entertainment, dar şi cel care îi interpretează pe Sportacus. „În urmă cu 15 ani mi-am dat seama că nu există modele pentru copii în vederea adoptării unei alimentaţii sănătoase. Apoi am înţeles că succesul unor astfel de modele ar fi posibil doar dacă educaţia pentru o viaţă sănătoasă ar fi distractivă. Aşa a apărut «Lazy Town»“, povesteşte Scheving.
Producţia a primit câte o nominalizare la Premiile Emmy pentru Regie de Excepţie într-un serial pentru copii în 2006 şi 2007, precum şi premiul Cel mai bun show internaţional la galele BAFTA pentru copii din ultimii ani. Brandul „Lazy Town“ a devenit atât de popular în lume, încât compania a lansat două show-uri internaţ ionale, care se vor juca până în 2009.
O astfel de punere în scenă a producţiei „Lazy Town“ a avut mare succes în America Latină şi în Marea Britanie acum doi ani. Personajele din Jetix au apărut pentru prima dată într-o carte, în 1991. Au urmat alte cărţi şi musicaluri despre puterea cu care personajul principal îşi învingea adversarii şi despre stilul de viaţă sănătos pe care acesta îl ducea.