După povestea incredibilă a ochelarilor de carton, pe care DW a prezentat-o în urmă cu câteva săptămâni, o grămadă de români l-au contactat pe Cantemir Gheorghiu, cel care a inventat „Die Pappbrille“: unii curioşi, alţii ceva mai sceptici.
Nebunia creată de ochelarii de carton ai lui Cantemir Gheorghiu nu a fost numai o poveste de-o vară, pe la petrecerile berlineze. Între timp, soarele se arată mai rar şi, deşi teoretic un astfel de accesoriu n-ar mai fi necesar prea des, nu acelaşi lucru se poate spune despre ‚Die Pappbrille‘. Oricum ochelarii-minune nu au lentile, astfel încât condiţiile meteorologice nu reprezintă un argument pentru a-i purta. Un argument pentru Cantemir însă, pentru a lua din ce în ce mai serios această afacere, este că, de când am vorbit cu el ultima dată, numărul cumpărătorilor a crescut semnificativ. "Die Pappbrille" a ajuns şi în România “Imediat după ce a ieşit articolul de la Deutsche Welle, m-au contactat mulţi români pe Facebook şi m-au felicitat, că ideea este grozavă”, ne-a povestit Cantemir. “Încă nu mi-a zis nimeni “Ce prostie! Crezi că suntem fraieri?”, sau aşa ceva. N-a zis nimeni până acum. Avem un site şi în engleză. Vindem mult în Germania: şi din München, de la sud, adică comenzi mari, aşa, pentru petreceri de firmă. Şi acuma am făcut ceva şi la ‚Bar 25‘ în Berlin, care este un bar foarte cunoscut în lume, să zic aşa. Am vândut acolo bine.” ‚Die Pappbrillen‘ au fost nominalizaţi pentru un concurs la Berlin, care premiază idei ingenioase de afaceri, realizate fără bani. Citiţi mai multe pe Deutsche Welle.