În curând: maşini chinezeşti cum nu s-au mai văzut

În curând: maşini chinezeşti cum nu s-au mai văzut

Un producător auto chinez schimbă strategia prin care doreşte să penetreze piaţa europeană. O marcă nouă, un fost designer-şef la grupul BMW şi o investiţie de 1,5 miliarde de euro sunt principalele puncte ale planului de atac pus la punct de Chery Automobile.

Producătorii auto chinezi aspiră de multă vreme să fie luaţi în serios de clientela europeană. Unul dintre ei pare mai aproape ca oricând de acest deziderat.

Chery Automobile va investi, într-o primă fază, 1,5 miliarde de euro pentru lansarea unui brand nou pe Bătrânul Continent, scrie "inautonews.com".

Qoros (numele mărcii) este rezultatul colaborării cu un grup de investiţii din Israel, Quantum LLC. 

Cei doi parteneri plănuiesc construirea unei fabrici în Europa pentru asamblarea viitoarelor autoturisme Qoros.

Poate cel mai interesant aspect al întregii afaceri este reprezentat de implicarea în acest proiect a fostului designer-şef de la Mini, Gert Hildebrand, cel care a supervizat, pentru Grupul BMW, relansarea celebrei mărci britanice, la începutul deceniului trecut.

Hildebrand (58 de ani), a cărui trecere la Chery a fost semnalată, în luna mai, de "cardesigncommunity.com", are experienţa şi talentul necesare realizării unor modele pe gustul publicului european.

În acest moment ne se cunoaşte orizontul de timp necesar concretizării proiectului Qoros, dar, ţinând seama de informaţiile disponibile, 2013 pare o ţintă destul de realistă.

Ne puteți urmări și pe Google News